Prima site en winkels

Allervriendelijkste verkoopsters (winkel Spaland Schiedam) En ook bestellen via website prima geregeld

Goed geholpen ,goeie service . Alleen jammer dat ze geen circle of trust verkopen en Lyle & Scott dat mist mij zoon en hopelijk blijven ze echt nog bestaan in Hoofddorp.

Goede en snelle service. Spijkerbroek zit als gegoten.

Met bestellen gebruikte ik mijn mailadres maar die herkende het systeem niet in de winkel dus moest ander mailadres invoeren. Vindt ik raar eigenlijk. Maar voor de rest bestelling netjes kunnen ophalen in de winkel.

Kopen bij The Stone is Geweldig

Mijn ervaring met the Stone is in een woord geweldig. ook in de winkel is het goed vertoeven ik word er blij van. mijn ervaring is grandioos.

Helemaal goed!

Mijn order is vanuit de winkel geplaatst. Het duurde een kleine week en toen kon ik het ophalen. In de winkel aangekomen (Hellevoetsluis), werd ik heel prettig geholpen.

Top!!

Altijd goede service en leuke gezellige meiden die helpen.

Prima service, erg vriendelijk!

Een super winkel

Gezellige winkel, veel op voorraad, vriendelijk personeel. Heel veel keus, diverse prijsklassen. Ik wordt blij van deze winkel. En slaag 9 van de de 10 keer!!

Fijn personeel in Papendrecht

Snel, prima kwaliteit

Ben er blij van geworden, en dat van the Stone

Keurig geregeld

Ik had een bloese besteld die keurig optijd geleverd wer.d

Gaat altijd nog steeds perfect

Nog steeds prima ervaring mee !! Snel, vlug , duidelijk . Met de winkel in Druten goede ervaringen

niet mijn winkel

Een jas in de aanbieding gekocht en de volgende dag teruggebracht. Je krijgt geen geld terug, maar een bon. Prima, maar er is totaal niets wat ik in deze winkel leuk vind. beperkte keuze in merken en de merken die in de winkel liggen zijn niet mijn merken.

goede kwaliteit aan kleding.

goede kwaliteit, goede pasvorm. levering duurt wat lang, maar dat komt omdat iedereen tegenwoordig binnen 1 á 2 dagen de levering doet.

Alles gegaan zoals beloofd

mijn ervaring is slecht

Na het plaatsen en betalen van een bestelling heb ik meerdere malen moeten bellen of er ergens een fout is ontstaan. We ontvingen wel een factuur van onze betaling maar geen bericht of het product voor verzending klaar stond en of het aan de verzender overgedragen is. We snappen daarom de hoge score niet.

Top geregeld keurig op tijd.

In de winkel besteld. Afgerekend. Op tijd bezorgd.

Top ervaring, zowel het gemak van bestelen als de perfecte levering v

snel en keurig

Ik had het pakje snel in huis en was goed verpakt. Alleen de bode die het kwam brengen moeten ze eerst leren lezen want door geven dat het gebracht is klopte niet maar bij de buren afgeven / door de brievenbus proppen heb ik toch mijn bedenkingen.

Bestelling in de winkel laten bezorgen, fijngehakte prima en snel

Simpel online bestellen. Melding over levering in Stone vestiging. Perfecte service in vestiging, passen v d kleding. Eventueel mogelijkheid tot retourneren was niet nodig. Kleine verrassing in de tas. Alles keurig in een tas meegenomen.

Hele goede broek en maat!

Zit heerlijk, de maat is perfect en het ziet er goed uit! De stof is ook heel fijn!

Ik ben tevreden met deze winkel, was alleen jammer van de vertraging.

Top service!

Klantenservice reageert zeer snel en correct! Voel mij als klant goed geholpen. Normaliter koop ik in de winkel maar via de webshop is veel gemakkelijker!

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ