Levertijd erg lang

Er staat achteraf wel 3 tot 5 werkdagen dat vind ik persoonlijk veel te lang ben gewend vandaag besteld morgen binnen..

Behulpzaam

Behulpzaam, meedenked en ipv 1 broek met 2 broeken naar buiten.

DHL slecht

Pas op de 4de dag na bestelling pakketje ontvangen. In deze tijd verwacht je toch meer. En zeker als de website 1-3 dagen levering aangeven. En niet 4 dagen!! Retour via Visa ook niet handig. Kan met Visa niet ruilen voor iets anders zoals dat bij Ideal betaling. Verwerking van alles duurt lang. Ik shop voortaan liever in de winkel en niet meer online. En zeker niet met crdeitcard!!

Goede enthousiaste hulp

Goede service en communicatie

Goede service en communicatie, ik kreeg netjes een mail toen mijn pakketje later kwam en het vertraagd was. Toen kreeg ik daarna een terugkoppeling terug via de mail wanneer mijn pakketje dan verwacht zou worden. Ook de service was top! Toen ik mijn pakketje in de winkel kwam ophalen ging heel vlot en werd goed geholpen

Keurige levering , mooie jurk

Jurk was wel heel erg kreukelig

Heel goed!

Ik ga altijd naar de winkel in Presikhaaf Arnhem, en wordt uitstekend en vriendelijk geholpen.

Te lang wachten op bestelling

Levering duurt heel lang

altijd op tijd, in orde en op mijn lijf geschreven!

Altijd: - Op tijd - Van kwaliteit - Mijn favoriete merken

Mijn pakket is netjes verzonden en er zat zelfs nog een klein aardigheidje bij

Een keurig bedrijf

Hulp bij online bestellen in winkel zelf

Prettig en fijn

Super goed!

Super goed. Ook bij retourneren in de winkel vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. Zeer klantvriendijk.

Verkeerd weer bezorgd

De bezorging van pakket was weer verkeerd bezorgd, terwijl goede adres wel op het pakketje stond.

Prima, alleen lange levertijd

Levertijd ten opzichte van andere online winkels erg lang

Prima levertijd

mooi geleverd volgens afspraak.

Afspaak nagekomen kon voor die paar centen niet naar Arnhem rijden. bedankt

Duurt lang

Het duurt ontzettend lang voordat de bestelling binnen is. Nu 11 dagen geleden een broek besteld en nog niks over gehoord. We l vriendelijk geholpen in de winkel.

Voldoende

Bij de afrekening was voor mij onduidelijk hoe ik mijn birthday code kon invullen voor korting. Dat vind ik altijd jammer. Dus daar moest ik apart mails over sturen. Hoop dat het in orde komt!

Het was weer prima geregeld!

Bestelling was weer keurig op tijd en voldeed weer helemaal aan de verwachting. Personeel in de winkel waar ik het op ging halen was erg vriendelijk en behulpzaam.

prima, geen op of aanmerkingen

Hele fijne en leuke winkel met leuke mensen.

The stone in Hoogvliet is een hele fijne winkel waar ik altijd goed wordt geholpen. Altijd gezellig en super klantvriendelijk. Een echte aanrader.

Geweldige service

Het was geen probleem om de broek te bestellen en in de winkel aan te laten komen. Binnen een paar dagen kon ik de broek passen en meenemen. Helemaal prima zo.

Zeer slecht

Niets gekregen