Ik heb een nieuwe winkel ontdekt

Ik kende de winkel niet, hier in de buurt zit geen fysieke winkel. Via Google de webshop ontdekt. Wat direct opviel was dat de site goed werkt, lekker snel en hij is overzichtelijk. Uiteindelijk mijn keuze gemaakt. Ik twijfelde over de maat, maar het merk van de items kende ik ook niet dus ik besloot de maattabel aan te houden. Dat pakte goed uit! Bestellen ging makkelijk en de levering was vlot.

Snelle service en betrouwbaar

Artikel was niet beschikbaar in de winkel en twee dagen later was het volgens afspraak in. In de winkel. Prettige medewerkersters.

makkelijk te bestellen.

de kwaliteit van de kleding is goed

Super blij

De producten zijn fantastisch. Heel erg blij mee. Ook de afmeting tabel klopt. Ik ben zeer tevreden.

Jammer

Helaas was mijn bestelde truitje kapot dit zag ik pas toen ik verpakking al had weggegooid.

Hulpvaardig personeel

Ook retourzending prima afgerond.

Superrrrr

Snelle levering. Ook retour snel terug betaald en goede maat weer snel geleverd.

Keurig en snel!

Goede service en snelle afhandeling ivm een retour

Wat een lelijke spijkerbroek

Vreemde inneemstukken bij knie. Heel lelijk. Had de broek helaas al aangetrokken en te laat ontdekt.

Vrij snel mijn jurk thuisbezorgd

Mooie jurk vrij snel bezorgd

Hartstikke goed

Ze zijn heel aardig en bestelling was optijd.

Duidelijke site, snelle levering!

Top van bestelling tot levering!

Overzichtelijke website met ruime keuze aan producten. Had mijn blouse daar gevonden en was een gemakkelijk bestelproces. Keurig op de hoogte gehouden van de verzending en snel geleverd!

Alles netjes optijd gekregen en wat ik retour heb gedaan ook snel het geld terug gekregen.

heel goed

prima geholpen in de winkel.

Dit is nog eens service

Op een héle makkelijke manier je retour terug te brengen naar de winkel, retour wordt direct in behandeling genomen en 2 dagen later staat het geld op je rekening...klasse

Snelle online bestelling

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Voortreffelijk

Zeer prettig contact in winkel en bij hulplijn van The Stone

Heel slecht beloven en niet na komen.

Woensdag 19 juni in winkel Zwijndrecht wat besteld en betaald….zou vrijdag 21 juni in de winkel zijn….het is er nog steeds niet…het is nu een week later ( 26 juni)

Prima geregeld

Mooie jurk, alleen jammer dat na 1 dag dragen de voornaad van de jurk helemaal los liet, te krappe naad, erg vervelend temeer omdat we op vakantie zijn.

Zaten vlekken op de nieuwe, bestelde trui

Op tijd geleverd en afgehaald in de winkel. Bij uitpakken bleek dat er vlekken op de trui zaten. Best raar: zwarte vegen op een cremekleurige trui: moeilijk te missen. Wordt dat niet gecontroleerd. Toen ik de klantenservice wilde bellen met mijn voorstel (ik wil de trui wassen. Als de vlekken eruit gaan is het geen probleem, maar ik wil de trui terugkunnen sturen als de vlekken er niet uit gaan) kreeg ik niemand aan de lijn. Uiteindeliijk wordt dan de verbinding verbroken met de mededeling day je kunt mailen. Dat noem ik geen service voor klanten.

gezellige winkel super vriendelijk personeel

zie boven

Word altijd perfect geholpen en is mijn favoriete winkel.

Hele fijne wi kel in Ettenleur. Prima service !!! Vriendelijk personeel.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ