Fijne winkel spullen waren ook snel geleverd

Vriendelijke medewerkster.

correcte en snelle levering

Na je bestelling wordt er snel geleverd, ter plekke bij afhaalpunt te passen en bij niet goed geld terug, top.

Schitterende webshop en service

Dit is een webshop met een grote keuze, zeer snelle levering en even snelle terugbetaling bij retour. Echt een aanrader!

Goede service van het personeel Erg klantvriendelijk

Ik heb al paar keer online besteld en bij winkel bij mij in de buurt laten bezorgen. Dat is super. Gewoon even ophalen, en als je wil retourneren weer naar de winkel terug brengen. Leuke aanbiedingen en goeie kwaliteit.Zeker een aanrader.

Alles wat ik wil

Leuke, passende kleding. Betaalbare kwaliteit en snel in huis.

Zie boven

Goede keuze aan kleding, betaalbaar maar ook wat duurder segment. Behulpzaam bij vragen.

Heel blij met The Stone

Makkelijk en snelle levering.

Online en in de winkel ,super

Online bestellen altijd een risico dat net de maat niet goed is. Maar hele fijne verkoopsters in Ridderkerk die vertelde dat ik mijn bestelling, die ik in winkel had laten bezorgen , gewoon kon passen en direct kon retourneren via hun. Echt heel fijn

Gewelgig

Super winkel veel keus en snelle levering

Goed.

Goed en verzorgd. Ook geen probleem om iets te retourneren. In de winkel gelijk geld op de rekening. Met de overige 4 produkten erg blij.

Prima van a tot z

Zal zeker vaker bij jullie bestellen!

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk behandeld

TOP

Hele fijne winkel,leuk en vriendelijk personeel,die altijd bereid zijn om je advies te geven

Leuk personeel, je wordt goed geholpen

Mooie webshop. Snelle levering.

Mooie merken. Fijne webshop. Snelle levering !! Super. Tevreden.

Makkelijk te bestellen snelle bezorging correct personeel

Zeer tevreden! Super super leuke verkoopster!

The Stone filiaal bezocht in Westfield Mall in Leidschendam. Super super leuke verkoopster, helaas haar naam niet gevraagd. Alleen al door haar spontaniteit en hoge mate van service hebben wij het driedubbele gekocht van wat we voornemens waren. Jammer dat ik haar naam niet meer weet want we vonden haar echt een geweldig mens. En natuurlijk ook blij met de kwaliteit van de kleding die we hebben gekocht bij The Stone (waar we online ook dikwijls bestellen). Groeten Hakan en Sonya

Altijd goed!

Netjes en op tijd geleverd. Ook het retourneren gaat heel makkelijk, altijd fijn!

Heel duidelijk en fijn om te winkelen.

Alleen mijn punten in te leveren gaat mij niet zo goed.Dat is voor mij een dingetje.Verder top.Ben ik blij met jullie aanbod aan modieuze kleding.Fijn en draagbaar.Top website.

Viel een beetje tegen!

Mijn vrouw had een broek gepast in de winkel maar de maat was niet goed. Vervolgens heeft de medewerkster gekeken bij een ander filiaal en daar hadden ze wel de goede maat. De broek werd opgestuurd naar het filiaal bij ons in de buurt en we kregen een vage mail waarin stond dat de broek was afgeleverd aldaar. Mijn vrouw heeft de broek gepast en de maat was goed maar de broek was kapot bij de rits. Na wat rondbellen door de medewerkster was er in een ander filiaal nog zo'n broek en toen wilde wij hem op laten sturen maar dan moesten we verzendkosten betalen. Dat vonden wij niet netjes aangezien wij bijna 20 kilometer hadden gereden. Hierna zijn wij zelf naar het andere filiaal gereden om daar de broek op te halen. In totaal bijna 60 kilometer gereden! Wel een beetje jammer dat de broek niet zonder verzendkosten of een beetje korting verkocht kon worden. De volgende keer gaan wij dit niet meer doen op deze manier!

Prachtig

Alles is in 1 goed en mooie mode die ik van hou