De broek werd snel geleverd, echter het label op de broek, stond ondersteboven. Klacht gemeld, direct werd een retour geregeld. Echter besloten om kosten voor een ieder te besparen, en het zelf maar te fixen. Uiteraard gemeld, helaas niets meer gehoord.

Makkelijk. Passen in de winkel en als ze iets niet op voorraad hebben of je wil een andere kleur kun je het meteen bestellen en n paar dagen later ophalen in de winkel zonder verzendkosten.

Superb

Superb

Snelle levering en ontzettend vriendelijk personeel!

Vriendelijke dames in de winkel. Behulpzaam

Fijne vrijblijvende hulp

Je wordt super goed geholpen, als je dat wilt zonder dat je je verplicht voelt iets te kopen. Geen standaard teksten als: ik heb die ook, het staat geweldig..blabla maar echt even goed kijken en eerlijk advies. Nemen alle moeite verschillende opties aan te dragen en in alle prijscategorieen. Ik hou niet zo van winkelen dus ik spaar het op en wil dan advies en slaag hier altijd in 1x. FIJN, dank!

Het is een super fijne winkel

Erg goed

Fijne winkel, snelle en accurate levering

Ik ben vaste klant bij The Stone Maarssenbroek, een hele fijne winkel! Als ik iets leuks heb gepast en de juiste maat hangt niet meer in de winkel, besteld één van de dames, indien mogelijk, deze bij The Stone online. Gratis bezorgd in het filiaal (of thuis tegen betaling) zodat ik gelijk kan passen; ideaal! Niet goed = direct geld terug. Dit gaat altijd goed, de bestelling is altijd snel binnen. Top service!

Prima en klantvriendelijk geholpen

In Druten: Heel fijne winkel met zeer behulpzaam en fijn personeel, leuk om naar toe te gaan.

2 x een broek ontvangen met haaltjes erin

Ik heb 2 x een broek besteld bij The Stone en beiden broeken hadden een haaltje. Ik heb ze beiden retour gegeven in de winkel. Nu heb ik nog geen nieuwe broek… Wel jammer dat het niet goed wordt nagekeken in het distributiecentrum als ze een bestelling inpakken.

Top!!

Ik ben in de winkel in Etten-Leur geweest. Leuk, vriendelijk en goed personeel. Helpen je echt en denken mee! Nemen de tijd voor je. Zien de klant staan en dat vind ik belangrijk.

Supersnelle levering!

Supersnelle levering en goede levering/retourservice

Vriendelijke hulp en prima geregeld!

Fijne winkel

Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel

Makkelijk

Maat was niet aanwezig dus verkoopster heeft online voor me besteld. Vrij snel daarna kon ik het ophalen in zelf gekozen filiaal.

Goed geholpen vriendelijke verkoopsters

Snel

Zeer snel bezorgd

Snelle bezorging

Vlot en netjes afgehandeld

Bestelling vlot binnen, en netjes ingepakt.

Makkelijk bestellen als het in de winkel in je buurt niet op voorraad is. In de winkel laten bezorgen, zodat je geen bezorgkosten hebt en niet hoeft thuis te blijven voor een pakje is ook heel fijn.

Ik heb klantvriendelijk winkel en online ontdekt. Ga zeker terug komen zowel in de winkel als online! Ga zo door.

Super service snelle levering

Zeker een aanrader om te bestellen

Medewerker heeft mij geholpen met de juiste broek opzoeken en beoordelen en toen de gekozen broek een klein mankementje had aangeboden een nieuwe te bestellen voor mij en naar mijn keuze thuis te laten bezorgen. In de winkel betaald en 2 dagen later al in huis! Top!

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ