geweldige zaak met vriendelijke medewerker.

ik bestel online en dan kan ik mijn pakket ophalen. Ik word altijd vriendelijke te woord gestaan.

Fijne ervaring.

Ik had een broek in de winkel besteld. Werd al snel bezorgd. Helaas paste ik hem niet. Retour sturen ging heel makkelijk omdat er al een retourstikker bij de levering zit. Hierna een andere maat besteld. Wederom snel geleverd. Uiterst tevreden dus.

prima!!!!!!!

hele goede service

Vriendelijk personeel , goed geholpen

vriendelijk en goed geholpen in het filiaal aan de kerkstraat in berkel. in het filaal aan het westenwater viel het tegen

Heel prettig en klantvriendelijk

Zie boven

Een top besteld , dat ging goed met bestellen ik zou deze winkel aanbevelen en het leveren ging ook best snel dus 5 ster voor mij

Duurt lang

Nog dteeds geen mail vekregen of mijn t shirts erzijn

Ik ben heel netjes geholpen en snel .

Zoals verwacht altyd goed

Geweldig en goede service.

Kleding gekocht, thuis aangepast. 1 teruggebracht, netjes verwerkt. Geld direct retour gekregen. Kleding besteld, netjes gebracht bij winkel (zoals ik gevraagd had). Wat retour gezonden via winkel, ook netjes behandeld. Goed personeel!

Geleverd als afgesproken

In de ene zaak besteld en in de andere zaak geleverd. Binnen enkele dagen

Goede ervaring

Snel geleverd, en precies de juiste maat etc. Prachtige pantalon met heerlijk veel stretch.

Fijne webwinkel!

De site is overzichtelijk en duidelijk en ook over de winkel in Zaltbommel ben ik zeer tevreden.

Snelle service, zeer vriendelijke medwerksters

Snelle service, zeer vriendelijke medewerksters

Leuke kleding maar…

Leuke kleding alleen deze werd wel gekreukt opgestuurd echt schandalig gekreukt. Bij het retourneren in de winkel zei de medewerkster; zo komt het uit de doos….

Een winkel waar je altijd weer de deur uit gaat met een mooi kledingstuk !

Een goede: bediening, leuke sfeer, heel veel keuze, hoog slagingspercentage !

Erge kreukels

Jammer dat de kleding met heel veel kreukels uit de verpakking komt, waardoor je niet direct erg enthousiast wordt van je aankoop. Kledingstukken verder wel in orde.

Een snelle levering. Leuke korting voor een goed product

Produkt aangekomen zoals bescheven Mooi op tijd . Snelle levering Erg tevreden!!

Mooi product geleverd gekregen en op tijd.

Blij met mijn mooie pak!

Snelle lever en retour procedure

Snelle lever en retour procedure

Quick and simple delivery

It was very simple and user friendly to order an article via the website. I've received clear notifications per email and the shirt is great!

Leuke winkel

Fijne winkel vriendelijk personeel