Bestelling prima afgehandeld.

Bestelling op tijd en goed.

De goede maat jeans was in de winkel niet op voorraad dus deze is via de webshop besteld. Goede pasvorm en snel binnen!

Fijn geholpen

Goede zaak Fijn geholpen

Goed en fijn geholpen

Heel positief,

Levering en retourneren ging gemakkelijk. Informatie voorziening hieromtrent was goed en duidelijk. Product beviel heel goed. Precies wat ik zocht. Helaas pastte het niet goed genoeg.

veel wisselend personeel

de dames staan veel achter de balie en zijn niet meer heel erg gericht op de klant vind ik jammer vroeger was dit anders.

Handig gratis in winkel geleverd

Artikel in winkel niet in mijn maat de verkoopster voor mij besteld en een paar dagen later was het in de winkel daar gelijk gepast.

Snelle levering prima product

Fijne winkel!

Hele fijne winkel, vriendelijk en behulpzaam personeel! Nemen echt de tijd voor je. Erg fijn!

Een hele fijne winkel om te shoppen

Ik werd goed geholpen door een aardige medewerker.

Leuke winkel in zoetermeer met lief en behulpzaam personeel !

behulpzaam

De broek die paste bij mijn colbert werd besteld en binnen 3 dagen geleverd. Top!

Heel veel geduld!!!!!!!

Pakket retour gestuurd naar the stone. Totaal geen bericht of het is aangekomen is .2 weken geleden.

Slecht

Retour zonder reden en oplossing

Fijne winkel met leuke kleding en aardig personeel

goede service.

Ik heb in Arnhem een truitje gekocht voor iemand die in een verzorgingshuis zit. Paste niet kon het in Breda omruilen. Die hadden het niet op voorraad. Ze hebben het voor mij besteld. Na 1 dag kon het opgehaald worden. Prima service.

Prima ervaring

De bestelling kwam vlot en was precies volgens de beschrijving.

Netjes

Goed bedrijf alles keurig bezorgd en een leuke prijs

Grote winkel, mooie kleding bestelling fijn in de winkel ophalen

Zeer tevreden!

Leuke meiden, goede service!

Duur veel te lang dat je spullen in huis zijn

Duur veel te lang dat je spullen in huis zijn. Ik bestel op dinsdag waren maandag pas binnen en dat voor twee T-shirts kwaliteit van t-shirts zijn wel erg goed. doe wat aan je bezorg snelheid.

Vriendelijk en goede service

Erg vriendelijk personeel en leuke deals

Ruime keuze en makkelijk bestellen!

Lekker rustig online shoppen, makkelijk bestellen en ophalen in je favoriete filiaal naar keuze.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ