Besteld via de winkel

Heel vriendelijk en behulpzaam

Fijne winkel

Vriendelijk personeel leuke kleding

De spullen werden snel geleverd. Maten kwamen overeen. Ik ga ook graag naar de fysieke winkels. Goed assortiment.

Fijne webwinkel

Snelle levering keurig verpakt.

De bestelling werd snel geleverd. Zat goed verpakt en makkelijk om terug te sturen wat niet goed past. Ook snelle mailtjes over de stand van zaken. Aan te bevelen!

De spijkerbroeken waren goed van maat en zitten prima.

Naar wens

Jammer van die plastic verpakking...

Het was makkelijk te bestellen , levering was ook goed , en ik werd goed op de hoogte gesteld

Hel fijn om hier te shoppen

Prima, op tijd geleverd en goed geïnformeerd.

Fijne winkel

Fantastisch personeel. Je voelt je echt thuis en met name op de Lange Voort altijd goed en eerlijk advies

Leuke kleding. Soms wel prijzig.

Prima gejolpen bij de klantenservice via Floor!!

Keurig geholpen op mijn vragen over hrt pakket. Snelle bezorging!

Snelle, volledige levering en snel verwerking retour.

Ik bestel graag bij The Stone vanwege hun snelle leveringen en snelle verwerkingen van de retouren. Hier morgen andere online winkels wat van leren. Voor mij 10+

Veel mooie merken

The Stone heeft veel mooie merken. Leveringen gaan altijd prima! Heb nog nooit iets retour gestuurd dus daar hebben geen ervaring mee.

Alles oke maar niet heel snel

Alles was oke maar ik vond de levertijd niet heel snel

Een hele fijne winkel

Altijd fijn om te komen

Super kleding voor redelijke prijzen

Zowel het bestellen, de prijs en het afhalen in de winkel (Zoetermeer) ging perfect.

Heel snel was mijn bestelling binnen

Leuke en goede spullen, wordt keurig geholpen.

Heb menig item gekocht.

Broeken zoals vermeld

Snelle levering broeken zoals vermeld

Top sjuurt

Zoals voorheen zeer goed

Ik heb online mijn bestelling geplaatst en ben deze opgehaald in de winkel De Loper in Vlaardingen en ben zoals voorheen goed geholpen in deze winkel

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ