Overzichtelijk site en netjes gelevert

Makkelijke en snel en overzichtlijk

Altijd heel goed

Vriendelijk en hulpvaardige personeel

Altijd goed geleverd.

Goede webshop, duidelijk en makkelijk. Snel geleverd en ook de retourzendingen zijn snel verwerkt.

Kan niks anders zeggen dan dat ik tevreden ben met the stone je krijgt wat je besteld en precies de goede maten ga zo door

snelle en perfecte levering.

Producten goed verzorgd en goed kwaliteit

Prima, maar mijn geld heb ik nog niet retour ontvangen.

Graag zsm mijn geld over de retour zending aan mij terug overboeken.

Keurig door de verkoopster besteld.

In de winkel een zeer behulpzame verkoopster die de bestelling verzorgde. Binnen de beloofde termijn in de winkel geleverd en netjes via mail aangekondigd. Na het passen bleek het toch niet de juiste pasvorm. Een ander artikel gekocht en het restbedrag werd netjes binnen een dag teruggestort.

Vriendelijk personeel, goed geregeld

Winkelpersoneel denkt mee en regelt items in andere maat van andere filialen.

Geweldige collectie

Mooie jurken voor prima prijzen. Ruime keuze uit diverse merken

Snelle levering en alles klopt altijd De items zien er goed verzorgt uit!

makkelijk bestellen

Makkelijk en snel bestellen en laten afleveren thuis of je favoriete filiaal, prima!

Kleding in prima staat

Te lange levertijd is een nadeel vind ik.

Fijne winkel

Vriendelijk personeel en behulpzaam

Prima.

Vriendelijk personeel en deden niet moeilijk over mijn retour, direct geld.

Kan wat mij betreft sneller

Snelle en goede levering

In de winkel besteld en verkoopster was vlot en aardig

Mijn favoriete kledingwinkel

- ruim aanbod aan kledingmerken - klantvriendelijk personeel - goede service - ben al jaren vaste klant!!!

Doen wat ze beloven

Xxxx

Sneller leveren

De levering duurde beetje lang. Echter kreeg direct en super vriendelijk een reactie op mijn mail waar de bestelling bleef!

In de Stone winkel in Elst kocht mijn dochter 2 spijkerbroeken met actie 2e halve prijs. In 1 broek zaten 2 kleine gaatjes. Daarop werd meteen een nieuwe broek besteld. Binnen 3 werkdagen konden we hem ondanks de Hemelvaart al ophalen. Mijn dochter super blij. Een winkel voor de kleinere portemonnee, maar ook voor mensen die kwaliteit willen kopen. En super vriendelijke, behulpzaam, gezellig personeel.

heel positief

Vriendelijk en behulpzaam