Zo hoort het

Goed geholpen meegedacht en bij niet aanwezig vd goede maat meteen voor mij besteld

behulpzaam, vriendelijk

Mijn internetbestelling, in de winkel in Brielle door personeel geregeld, is helemaal goed. Behulpzaam, vriendelijk personeel.

Lokatie Brielle. Super leuke meiden. Erg behulpzaam en aardig. Mijn verstandelijk beperkte neefjes zijn vaste klant en zien het echt als een feestje om daar te komen.

Prima kwaliteit en snelle levering

Makkelijk shoppen via de website en snelle levering.

Snelle levering duidelijke informatie over de bestelling.

Zie boven staande zin.

Positief.

Vriendelijk en correct geholpen. Bestelling kon ik binnen de afgesproken tijd afhalen. Fijne winkel met een mooie veelzijdige collectie.

Goede aanbieding

Ik had een goede aanbieding gevonden voor pme broeken verder geen klachten

Hele fijne winkel Veel assortiment Personeel Top altijd behulpzaam en goed geholpen met kleding

Goed geregeld.

Iets besteld jammer was te groot,was er niet kleiner geld terug toppie

Goede kwaliteit

Fijne hulp in zijn geheel.

Prettig geholpen en geadviseerd.

Snel besteld , snelle levering

Ik wilde graag een groen pak van Vero moda In de fysieke winkel niet mijn maat . Online wel , dus besteld en betaald . Werd snel geleverd Heel blij mee en de maattabel klopte als een bus

Netjes en verzorgd verpakt

Snelle levering.Netjes en verzorgd verpakt

Goed geholpen

Ze denken met je mee,en wordt altijd goed geholpen

Fijne winkel

Heerlijk kleding passen met een verkoopster die lekker met je meedenkt. Vaak mooie collectie, van mooie merken. En niet te vergeten leuke aanbiedingen.

is goed

is goed

Correcte levering en alles in orde!

Alles verlopen zoals gezegd. Mooie kwaliteit, snelle levering!Ro

Spullen besteld in de winkel en in de winkel afgehaald, dit ging snel en correct.

Je wordt goed geholpen altijd op tijd binnen

Fijne website , achteraf betalen en de volgende dag in huis

Goede service en snelle levering

Goed bedient door winkel personeel en tevens artikelen snel thuis bezorgd.

Vlotte levering

Vlotte en snelle levering, netjes en stevig verpakt.

Vriendelijk personeel en behulpzaam. Snelle afhandeling bestelling

Vlotte afhandeling van mijn bestelling.

Zie bovenstaande

heel goed

super, dat je iets online kunt bestellen en bij je "eigen Stone"winkel op kunt halen, zonder verzendkosten. Daar passen en als het eventueel niet goed is, wordt de retour gelijk in orde gemaakt. En dan gelijk een rondje in de winkel doen.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ