Slechte communicatie en geen hulp.

Voor een groot bekend evenement wat op vrijdag plaats zou vinden had ik dinsdag een bestelling geplaatst. Direct een mailtje gestuurd of het mogelijk is om het tijdig binnen te hebben. Helaas kreeg ik een standaard antwoord binnen dat het donderdag verzonden zou worden. Wat dus te laat zou zijn. Nogmaals gevraagd naar de mogelijkheden maar geen reactie op mijn tweede bericht. Uiteindelijk pas op maandag mijn bestelling in de kreukels ontvangen. Letterlijk in de verzendzak gepropt. Ik vind dit persoonlijk echt niet meer van deze tijd. Het lijkt mij dat kleding prima op te vouwen is en dat je geen 6 dagen hoeft te wachten op je bestelling.

Bestelling duurde langer

2 april mijn bestelling gedaan, echter de 8ste pas binnen ipv tussen 1-3 werkdagen....verder het personeel helemaal top ( vooral de meid die de leiding heeft, top advies)

Een fantastische winkel

Prachtige, veelvoudige en goed betaalde collectie. Vriendelijk personeel en een geweldige service.

Snel en goede levering

Super leuk jasje en een dag later in huis. Daar wordt je toch blij van

Niet snel

Duidelijk website, eerste keer op deze site besteld. Broek was op voorraad maar deed 7 dagen voor het geleverd was. Beetje traag vond ik.

Mooie aanbieding ,fijn bedrijf.

Fijn bedrijf!

Late levering

Jammer dat het zolang duurde voordat het afgeleverd werd.

Perfect geholpen in Presikhaaf Centrum

Mijn bestelling die ze in de winkel gedaan hebben is prima geregeld echt service

Besteld in de winkel en al na een paar dagen keurig geleverd

Netjes verzorgd

2 x blouse besteld in 2 verschillende maten. Correcte communicatie en verzending. Retourzending 1 blouse ging moeiteloos en ook weer correcte informatie hierover en terugstorten bedrag.

Mooie winkel

En mooie winkel. Je wordt goed geholpen. Alleen staan stoms geen personeel "in de winkel" maar staan ze met z'n 3en achter de kassa te kletsen

Het pak wat ik had besteld was te groot retour gestuurd en had heel snel me geld weer op de rekening.

Uitstekend!

Communicatie via mail qua leveringstijd bij de vestiging mag wel wat beter!

Bestelling goed geregeld en zeer klantvriendelijk en behulpzaam personeel

Meiden in de winkel zijn super behulpzaam weet waarover ze praten en geven goed advies! Daarbij zijn ze super lief en durfen hun mening te geven. The stone in Elst Gelderland!! Enige jammere is dat niet alle kleding in de winkel is maar wel online.

Fijne winkel

Prettig om te winkelen bij de stone. Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam

Pakket is nooit aangekomen

Pakket is niet aangekomen. Via de mail beperkte informatie over retour nemen van de bestelling en geen mogelijkheid om hem opnieuw te ontvangen

Afhandeling gaat correct

Personeel is zeer klantvriendelijk

De levertijd kwam overeen met wat de winkelmedewerkster had gezegd. Ideaal bij levering in de winkel dat je gelijk kunt passen.

Soms een vaak een Tien maar nu even een dikke onvoldoende

Ik heb vorige week insddag een broek besteld en die zou vrijdag of uiterlijk zaterdag binnen zijn. Krijg ik een mail op vrijdag dat hij overmorgen (zondag) er zou zijn???? Helaas hij is er vandaag nog niet. Dit ben ik niet van de Stone gewend en ik hoor dus ook niets meer maar wel 50 euro betaald. Verder met ik altijd netjes geholpen zowel in Schiedam en Vlaardingen. Ik hoop dat dit ook één maalig is. En hoop dat er snel een oplossing is.

Behulpzaam en vriendelijk

Als er niet het beschikbare maat is wordt er evt gelijk besteld deze is dan binnen een paar dagen

Prima, snel en correct

Zie hierboven, houden zo en graag tot een volgende bestelling

Duidelijke site Top sale aanbiedingen En snelle levering Een aanrader

Heel prettig