super vriendelijk geholpen

Vriendelijke en geduldig geholpen bij afhalen bestelling in de winkel In Hoogvliet

Er was iets besteld

Artikel volgens beschrijving

Snelle levering bij online bestelling

Alle kleding goed verpakt, erg blij met de on line service. Lekker op je gemak je aankopen passen en er even over kunnen denken zonder de “druk” van een winkelmedewerker. Die is er nooit, maar dat ligt aan mijn onzekerheid.

Aardig personeel en een leuke collectie! Alleen jammer dat de winkel zo vol hangt.

Vriendelijk

Vriendelijke meiden die met je meedenken

Mijn pakketje was zeer snel en correct geleverd. Ook de kleur van het truitje en de broek kwamen goed overeen met wat ik zag op de foto.

Goed geadviseerd kleding veel online gekocht de maat is altijd goed zo als staat aangegeven in de tabel! Fijn personeel inde winkel!

Ruime keuze kleding blijft mooi koop altijd PME top

Alleen het jasje veel niet op maat

Valt tegen

Bezorging duurt best lang, mijn bestelling zou gecanceld en terug gestuurd worden door het filiaal waar de bestelling afgehaald kon worden, maar we zijn een week verder en nog geen enkele bevesting van een retourmelding of terugbetaling Dit vind ik anno 2024 toch wel slordig

Keurige uitstraling winkel, zeer leuk hulpvaardig personeel, leuke producten en goede prijzen. Echt een dikke 10!

Prima levering

Leuke merken bij The Stone.

De slechte recensies die ik lees kan ik absoluut niet delen. Ik had mijn bestelling binnen 1 week en keurig ingepakt. Reden om vaker te bestellen.

Veel keuze

ik heb mijn bestelling retour gestuurd maar nog niks terug ontvangen

Tot nu toe prima als mijn laaste2 bestellingen ook nog gecrediteerd worden zou fijn zijn

Lief personeel

Lief personeel, hulpvaardig en altijd vrolijk!

goed geregeld

Prettige samenwerking met de verkoopster

Slechte terugkoppeling

Ik heb meerdere keren besteld,,,nooit krijg ik een bevestigingmail van de bestelling. Ook geen mail als de bestelling verzonden word. Enige houvast is van Riverty als ik achteraf betalen doe.

Goede communicatie en hele snelle levering

Netjes op tijd geleverd.

Mijn rokje past ook super.

Lieve slimme meiden van Maassluis

Wij komen in Maassluis en de meiden is niets te gek. Slepen alles aan eerlijke mening en zoeken en bestellen ergens anders als het moet.. topzaak!

Ben tevreden

Bestelling en bezorging verliepen heel soepel.

Bestelling en bezorging verliepen heel soepel.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ