Altijd vriendelijk personeel, goed advies, leuke kleding

Super handig

Online bestellen en alleen ophalen, thuis passen en dat in korte tijd. Duurde niet lang voordat ik het op kon halen

Slechte ervaring

Heb mijn pakketje nooit ontvangen

Mooie kledingmerken, vriendelijk personeel en leuke webshop

Weer een bestelling gedaan

duidelijke site, correcte en snelle afhandeling

duidelijke site, correcte en snelle afhandeling

Leuke winkel

Leuk en behulpzaam personeel

Leuk personeel in Maassluis, naaldwijk minder leuk vind ik

Makkelijk bestellen, snelle levering en goede producten

Het bestellen via de site ging makkelijk. De producten waren goed te vinden, de prijs was duidelijk en het betalen verliep soepel. Levering in een winkel in de buurt is makkelijk. De uitleg in de mail wanneer op te halen was helder en in de winkel werd ik snel geholpen. Blij met de producten die ik heb ontvangen!

Snelle levering ,van super mooi pak !

Vriendelijke mensen in de winkel waar ik afhaalde. Behulpzaam bij het passen en advies!

Goed geholpen

Kleine compacte knusse winkel in Oegstgeest

Goed snel geleverd.

Tevreden, mooie jas, leuk prijsje.

Betrouwbaar en snel. Keurige benadering.

Betrouwbaar en snel

Doen wat je beloofd, top.

Nepleren broek afgehaald in filiaal

Was al lang van plan deze dark navy broek te kopen. Hij stond in mijn winkelwagen. Toen de Vakentijnsactie langs kwam met 14% korting en heb ik hem gekocht. Na een aantal dagen afgehaald in de vaste winkel waar ik kom. Gepast en ik ben blij met mijn Geisha broek!

Het artikel was precies zoals beschreven en snel geleverd in mijn winkel

Snelle levering. Super

Slecht

Ik had een truitje besteld in M en toen ik hem uit de verpakking haalde was het een S. Ik had hem in de winkel laten bezorgen in Bisonspoor te Maarssen en ben terug gegaan. Daar begrepen ze er ook niets van maar zijn gelijk gaan bellen en hebben gezorgd dat ik een M heb gekregen. HEEL SLORDIG VAN DE WEBWINKEL

Kleding zal goed zijn maar ...bezorging slecht

Woensdag 14 -2 besteld en vandaag zaterdag 17-2 nog niets binnen, dus het zal mag ik hopen maandag de 19e of op z'n slechts dinsdag de 20e worden Zal zeker niet online bestellen hier als je binnen 2 dagen iets nodig heb. er zijn zat andere leuke winkels die iets sneller zijn Jammer!

Top en snel

Voor herhaling vatbaar, hier ga ik zeker nog bestellingen plaatsen.

Zeer snelle levering en zeer vriendelijke en behulpzame klantendienst.

Goed en correct

Goed geïnformeerd dat bestelling wat later zou komen, zeer correct.

Geen geld teruggestort

Bestelling ivm timing en vakantie gemist, retour gegaan en geen geld terug ontvangen. Moet er zelf achteraan.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ