behulpzaam uitgebreide collectie

vriendelijk personeel

Prima, snel En makkelijk!

Prima! Snel opgestuurd En heel Fijn dat het voor een redelijke prijs thuis bezorgd kan worden en gratis retour gebracht !

ben heel blij met de kleding die ik heb besteld goed materiaal en een snelle bezorging heb nog nooit iets retour gestuurd /past altijd ben dik tevreden

Leuke kleding maar de levering duurt te lang

De kleding is 9/10 altijd goed. Alleen moeten jullie echt iets aan de levertijd doen. Het duurt 3 werkdagen voor dat je bestelling er is. Bij andere webshop gaat dat veel en veel sneller. Hierdoor bestel ik minimaal bij jullie

Goede service en snelle levering

Mooie broeken gekocht. Aantal niet op voorraad. Deze zijn dezelfde week opgestuurd.

Prettig gewinkeld en perfect geholpen door vriendelijk personeel

Op tijd geleverd. Netjes verpakt en goede kwaliteit. Top

Ze helpen je goed

De medewerkers blijven altijd vriendelijk ook als je niet kan slagen.

Zeer vriendelijk personeel

Personeel in Etten-Leur is hulpvaardig en heel vriendelijk zonder zich op te dringen aan de klant.

Product nooit ontvangen.

Mijn bestelling met blackfriday is nooit aangekomen. Ook heb ik via Dhl onderzoek gestart ook via Stone zelf proberen contact te leggen over de niet aangekomen levering. Heb het helaas moeten opgeven want is een moeilijke situatie waarbij beide partijen aangeven dat het wel is geleverd.

Krijg vlug en snel service en bericht geving .

Slechte communicatie

Kreeg ineens bericht dat ik een retourzending had aangemeld, maar dat had ik niet gedaan. Gebeld: mevrouw u moet een email hebben gehad dat artikel beschadigd was en dus niet is verstuurd. Ik heb geen email gehad en vond dit slecht. Kreeg ik na dit telefoontje ineens de email gestuurd. Ja zo werkt dit dus niet.

Keurig netjes

Beste Tweede keer besteld maar prima levering voor Tramontana kleding !

Snelle bezorging

Mijn bestelde jas is super snel bij de winkel bij mij in de buurt bezorgd en daar word je ook fijn geholpen. Kom er graag. Heel blij met mijn jas!

T shirt pall mall

Zeer lang moeten wachten op mijn bestelling

Levering prima, terug betalingen traag

Ik koop graag bij the stone, leuke kleding, leuke verkoopsters, behulpzaam meedenkend, makelijk bestellen online alleen de terug betaling laat erg lang op zich wachten en dat is raar want je moet al wel betalen bij bestelling dus terug betalingen moet toch bij niet goed artikel gelijk in de winkel moeten kunnen verrekenen. Zodat je wat anders kan kopen

Wel oké

Jas besteld met extra korting maat was niet goed kon de jas niet in de winkel omruilen terwijl deze e er wel was. Jas zaterdag teruggebracht andere maat voor hogere prijs uit de winkel meegenomen. Extra Korting online was niet meer. Nu donderdag en nog geen geld retour ontvangen op m’n rekening van de jas die terug is gegaan. Terwijl de afspraak is 1-3 werkdagen. Conclusie als je online iets besteld en in winkel ophaalt en twijfel dan hebt over de maat moet je eigenlijk 2 maten bestellen en 1 terugbrengen. Verder vriendelijk personeel

Gewoon goed

Vriendelijk personeel bij the Stone in nieuw vennep

Fijne winkelervaring!

Ik kom vaker bij de Stone omdat ik daar altijd prettig word geholpen. Ze denken met je mee en dat is heel fijn

Klantvriendelijk, goed meedenken en goede service

Top kwaliteit en goede service !!!

Goed, ook bij afhalen in de winkel,

Goed, ook bij afhalen in de winkel, heel vriendelijk geholpen

Snelle bezorging!

In winkel goede service en ook online snelle bezorging.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ