Teleurgesteld

Ik heb me gebaseerd op de tekst in de omschrijving waar het model ongeveer mijn maat was en dus ook een M besteld. Bij aankomst bleek deze te klein dus ik bestel een L. Ik had deze jas nodig om op reis te gaan en met een standaard 1-3 werkdagen om bestelling te verwerken + 2 dagen voor transport ging deze te laat toekomen. Ik heb contact gehad met de klantenservice om te vragen of ze de bestelling op 1 dag konden verwerken en naar de transporteur doorsturen zodat ik mijn jas op 3 werkdagen had maar dat ging niet. Het duurt toch geen 3 dagen op een jas in een doos te steken? Met een beetje goede wil van the Stone had ik mijn jas op tijd gehad maar een extra inspanning zat er niet in… spijtig echt spijtig. Van al de rest kan ik niets verkeerd zeggen en loopt alles correct.

Begripvolle telefonisch contact gehad en probeem gelijk opgelost

Vriendelijke ervaring

Netjes en tijdig bezorgd

Vriendelijk en behulpzaam

Ophalen bij de bestelling wordt ik vriendelijk en behulpzaam geholpen

Kwaliteit

Prima verzorgd snelle levering moderne collectie

Slecht

Betaling met Riverty wordt aangeheven maar NIET geeffectueerd. (Kom maan naar de winkel) Slechte zaak.

Goed, mooi en makkelijk bestellen

Is goed, misschien mag de levertijd iets sneller

Aan te bevelen!!!

Makkelijk te bestellen, snelle levering, makkelijk te retourneren. Personeel vakkundig en aardig.

Vriendelijke en behulpzaam

Ze denken mee, regelen de ruiling. Zijn eerlijk als iets te groot of te klein is.

helemaal goed

Prima geregeld, normale levering, fijne kwaliteit kleding. Maat is goed qua omvang, alleen zijn de broeken soms wel heeeeeel lang. Maar ik bestel zeker vaker hier

Altijd prettig geholpen en goede service

Fijne winkel

Goede service toen niet de juiste maat van een kledingstuk aanwezig was, fijn dat dit uit een ander filiaal kon komen. Vriendelijke en behulpzame medewerkers

Superr

Leuk personeel en altijd vriendelijk

Goed geregeld

Voor mijn man was de broek die hij nodig had niet op voorraad dus winkel; heeft hem bijbesteld, netjes geregeld en vriendelijk personeel

Prma

Ik heb mijn bestelling in de winkel gedaan in Hillegom. Zeer vriendelijk geholpen zowel bij bestellen als ophalen.

Goed geholpen

Prettig gewinkeld

Is uitstekend

Heel fijn hoe jullie omgaan met retouren. Had een broek online besteld bij the Stone en ging het ophalen in filiaal Elst heb de broek daar gepast en blleek dat het model niet zo leuk was als ik dacht . Bij de kassa broek terug gegeven en werd direct als retour op mijn account paar dagen later vermeld . Niet meer terug sturen zelf doet de Stone voor je . Heel fijn!

Blij met me nieuwe trui, fijne winkel

Goed!!!!

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Ik ben heel vriendelijk geholpen met jullie team

Ik heb een vraag aan jullie als de Spijker broek met zakken binnen zijn laat me dat even weten

Goede levertijd en wordt op de hoogte gehouden door de e-mail!

Altijd goed

Zowel in de winkel als online zeer tevreden over The Stone!

Gewoon goed

Het ging gewoon als afgesproken

Goede ervaring met de stone Breda

Ze zijn heel vriendelijk ,ik had een probleem met een broek die was te kort geworden in de was dat hebben netjes opgelost met een andere broek Deze was volgens de was voorschrift gewassen.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ