Behulpzame en vriendelijke medewerkers

Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Online bestelling gedaan om in de winkel op te halen. Helaas was deze vertraagd en was dit niet aan mij doorgegeven. Via whatsapp contact met the Stone gehad zij hebben voor mij nagekeken waar mijn bestelling was. Het is netjes in orde gekomen.

Waardeloos

Broek besteld online in de winkel nooit gekregen

goede service

Ik zal meer producten bij The Stone bestellen .

Fijne winkel, vriendelijk personeel

Ik loop er graag even binnen en vind altijd wel wat leuks. De dames zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

prima geholpen!

prima geholpen. behulpzame medewerker

Hele goede bediening en heel vriendelijk en behulpzaam.

via de winkel ging het prima

Prima geregeld

Vriendelijk personeel ,wordt er goed geholpen

Ik had mn mailadres verkeerd geschreven maar bij de Stone hebben ze alles keurig afgehandeld! Zo fijn!

Matig

Tot drie keer moeten bellen dat ik geen bevestiging mail heb gehad, gebeld naar drie keer opgelost. Pakje heeft er vier dgn over gedaan dat vond ik jammer. En kleding allemaal bij elkaar en niet apart per product in eigen verpakking.

Levering was later als gepland. Daarover ook netjes een mail ontvangen.

Kan beter

Ik heb een bestelling geplaatst. En nog steeds geen bevestigingsmail gehad dat mijn jas is aangekomen in de winkel wasr wil afhalen. Dus tot op heden mijn bestelde jas nog niet heb. De betreffende winkel ook niet gebeld heeft u kan u bestelling afhalen. Er staat nog steeds bestelling onderweg in mail die wel heb gehad. Dus ga vandaag maar eens verhaal halen bij de winkel.

Prima.

Precies wat ik besteld heb. Past goed.

Goed gegaan

Goed gegaan de survice, personeel soms wat minder

Vriendelijk personeel

De hulp bij het passen en zoeken van de juiste maat stel ik zeer op prijs.

Snel en vriendelijke service

Wij hadden het te groot gekocht, in de winkel was het niet meer in de juiste maat. Ze bestelden het voor ons online twee dagen later lag het klaar in de winkel top geregeld!

Je word vriendelijk geholpen en je word goed op de hoogte gehouden van je zending !

Geen snelle levering

Mijn bestelling zou (vlgs de mail) vrijdag geleverd worden, maar was pas woensdag in de winkel. De eerlijkheid gebied dat maandag nieuwjaarsdag was. Maar toch ………. Nou begreep ik dat De levering door DHL gedaan wordt en daar heb ik slechte ervaring mee.

Snelle levering, netjes ingepakt en een mooie kwaliteit trui.

Heb mijn pakketje nog niet ontvangen

Zit nog te wachten op het pakketje helaas.

Super snel geleverd. Heel blij met mijn bestelling.

Foute informatie

Broek besteld via web. Blijkt verkeerde kleur geleverd. In de winkel nagevraagd, duurde een half uur voordat men tot de conclusie kwam dat er voor 2 kleuren dezelfde label en code werd gebruikt. Uiteraard was de broek die ik wilde niet meer leverbaar? Dus toch maar mijn geld teruggevraagd. Jammer maar een duidelijke fout 2 verschillende broeken met 1 label

Vriendelijk behulpzaam en verstand van zaken

Juul en Denise super leuke dames in filiaal Maarssen, altijd vrolijk en spontaan en helpen je waar nodig. Je voelt je welkom. Ik kom er graag.

Jammer dat ik €10 moest geven en de dame terug moest geven in klein geld voor een tasje van €0,25 ....zo ben je snel door je klein geld heen.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ