Goed geholpen

Het personeel was behulpzaam genoeg geholpen

trage afhandeling van retouren

21 december heb ik een broek retour gedaan (ordernr. 7114414), maar nog geen bericht van aankomst. Krijg wel een aanmaning van Riverty!

Retour wordt te laat terug betaald

Ik heb een pakketje retour gestuurd op 16 december, 19 december hebben ze het ontvangen, t is nu 1 januari en nog heb ik mijn geld niet terug!!!

Teleurgesteld

Ik had op 15 december een trui online besteld en hoopte deze voor de Kerst binnen te krijgen. Ik had dit zo geregeld om dan via een winkel van The Stone op de Koperwiek op te kunnen halen ipv bezorgen. Helaas hier nooit geen bericht van mogen ontvangen dat hij er was, wat dan volgens mij wel de bedoeling is ! Uiteindelijk ben ik zelf naar de winkel gegaan waar hij kennelijk er al lag vanaf de 19e december...

Goed geholpen bestelling snel binnen

We werden goed geholpen

Fijn, snel en vriendelijk!

Fijne website, snelle levering en altijd vriendelijk en meedenkend personeel!

Retour gestuurd, maar helaas mijn geld nog niet ontvangen. !

De bestelling kwam snel. Helaas te groot dus retour gestuurd de volgende dag maar geen geld terug gekregen. Daar baal ik vans

Erg makkelijk en duidelijk!

Soms bestel ik wel eens online. Als ze het niet hebben in de winkel waar ik boven woon. Maar ik kom toch het liefst in de winkel in Breda. Super sociale dames en goede hulp!

Slechte service

Oorbellen besteld, 1 oorbel kapot ontvangen. Klantenservice gebeld. Mocht oorbellen retour zenden en zou dan na ontvangst nieuw paar opgestuurd krijgen Na 3 weken wachten, want zolang duurt de verwerking een “nieuw” paar opgestuurd gekregen Maar blijken (denk ik) dezelfde te zijn. 1 oorbel is namelijk weer kapot. Ben echt boos. Nu wachten wat voor top service er wordt geboden Verdorie begin november besteld en nu nog geen goed product ontvangen

Mooie collectie

Mooie collectie en snelle levering

Ik had online aangegeven het artikel op te halen in de winkel, ik werd op de hoogte gehouden wanneer het klaar lag. Dat ging allemaal duidelijk en snel. Het artikel is zoals verwacht en tevreden mee!

Perfect, niks op aan te merken

Een vriendelijke bediening en heeft verstand van zaken

Snelle service en fijne kleding

Snel geleverd..prima top

Zie boven

Lange levertijden

Verkeerde informatie in de winkel gekregen. Waren in de winkel, maat was op. Veekoopster zei: als je thuis bestelt heb je hem sneller dan wanneer wij hem hier bestellen. Wij dus thuis besteld en €4 verzendkosten betaald. Vervolgens mail dat levering uitgesteld wordt. Gebeld met klantenservice of hij dan naar de winkel verstuurd kon worden en ik verzendkosten terug kon krijgen. Maar kon allemaal niet. Ik vind het niet klantvriendelijk allemaal.

Wordt altijd goed geholpen en krijg nog advies ivm combinatie kledingstuk.

Fijne webshop.

De bestelling is makkelijk en prima verlopen. De beschrijving van de kleding en maatvoering klopt goed. Blij met mijn aankoop.

slecht

Ik heb 15 december een jas besteld maar nog steeds niet ontvangen.

Super bediening,

Leuke dames, en helpen graag om je keuze te maken.gezellig en nemen de tijd om de andere maat te halen, houden zo.... Het is wel eens anders geweest maar de laatste tijd is het Top ☺️

Ruime keuze, heel goede service

Prima geholpen, fijne winkel

Niets mis mee.

Duidelijke website. Leuke kleding.

Het is een super mooie blouse goede kwaliteit

Mijn ervaring is altijd goed. Netjes verpakt en het voornaamste mooie kleding. De verzending zou iets sneller mogen. Je moet rekenen op 3 a 4 dagen. Dus niet vlak voor een feestje bestellen.

Alles was goed geregeld

Ik ben fijn geholpen in de winkel waar ik het pakket opgehaald heb

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ