In de winkel word ik altijd leuk en eerlijk geholpen. Online ook prima service, snelle en nette levering...

De verkoopster hielp ons prima. kleding was de dag later thuis bezorgd. mooie winkel helfheuvel vooral de heren kant.

Slechte service

Een behoorlijke klacht over een product. Het product gaf blauw af waardoor ik schade heb aan mijn short eronder en waardoor mijn horlogebandje verkleurt is. Dit gaat er niet meer uit. Als troost 10% korting op de volgende bestelling. Niet nodig want ik bestel hier niet meer.

Alles goed en snel geregeld

Besteld laten bezorgen bij stone winkel in de buurt prima snel en goed geleverd

Het was snel in Naaldwijk en vriendelijk personeel, goed geregeld!

zoals het hoort

Vriendelijk, afspraken nagekomen.

Goede kwaliteit en veel keuze

Prettige ervaren verkopers in de winkel

Prima winkel, snelle levering

Mooie producten. Het artikel was snel in huis.

Service goed. Artikel slechte kwaliteit!

Artikel was verkeerd gestikt. Nieuwe broek gekregen. Vervolgens artikel weer verkeerd gestikt. Service heel netjes!

Oké, behulpzaam.

Zie boven.

Uiterst tevreden

Altijd klantvriendelijk,zowel in de winkel als bij de klantenservice. Je voelt je gehoord en hulp wordt geboden,

Goede service en klantvriendelijk. Levering is niet snel. Duurde 1 week maar was wel goed.

Netjes mijn bestelling ontvangen

Bestelling gedaan en alles keurig en schoon ontvangen.

Prima winkel

De bestelling is prima gegaan, van tevoren netjes een mail gestuurd top

super!!!

Ik word altijd fantastisch geholpen in de Stone winkel op Presikhaaf(arnhem). En Anouk,je bent geweldig!

prima eerste keer

vier artikelen besteld waarvan er één erg groot uitviel en geretourneerd. Binnenkort ontvang ik de restitutie van het geretourneerde artikel en ik ga zeker weer bestellen bij The Stone.

aan te raden !!

was op zoek naar nieuwe spijkerbroeken en een winterjas. Bij de vestiging in Winkelhof Leiderdorp meer dan goed geholpen.

Alles ging naar wens! Goede hulp in de winkel!

Vriendelijk en behulpzaam personeel!

Goed geholpen.

Goede adviserende en fijne bediening.

Prima bedrijf/service!

Alles is naar wens verlopen. Bestellen, bezorgen en de mogelijkheid om te retourneren. Helemaal top!

Superservice. Fijn dat je met het mailschema weet wanneer hij binnen is

Qua service is erg goed, alleen het product zijn slecht

Eerst een leuke trui gepast in de winkel, omdat het er een losse steek in de trui in zit, probeerde de medewerkster het draadje terug te duwen. En uiteindelijk had ze aangeboden om toch via de web te bestellen, gelijk 2 verschillende kleuren besteld. Maar helaas, toen ik de bestelde truien ging ophalen en opnieuw gepast, zaten er weer foute steek in die 2 truien. Echt heel jammer, want ik vond die truien echt heel mooi, uiteindelijk nam ik die trui toch niet. Medewerksters waren heel erg behulpzaam, goede service, alleen jammer vh product(volgens mij van Vila).

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ