Snelle reacties mijn mails en goede uitleg

Matig

Het bestellen in de winkel ging goed! 1 artikel heb ik retour gebracht in de winkel en het geld terug krijgen is nogal omslachtig. Niet nodig tegenwoordig kan je bijna in iedere winkel direct het bedrag retour pinnen. M.v.g. Jacky Schuurink

Prima. Vlotte bezorging, gemakkelijk retourneren

Het pakket was goed ingepakt. Netjes bezorgd. Het product was naar verwachting.

goed geholpen.

goed geholpen fijne verkoopster.

Makkelijk en snel

Makkelijk bestellen, wordt naar jouw winkel van voorkeur gestuurd en daar kun je meteen passen en meenemen!

Super goed geholpen.Men heeft echt aandacht voor je Nel van Kapel

Goed.

Aangezien mijn maat niet op voorraad was , is de trui voor mij besteld. Via een mailtje wat ik erna kreeg, kon ik in het schema precies zien wanneer mijn bestelling in de winkel aanwezig zou zijn ! Handig , en overzichtelijk.

Altijd vriendelijke verkoopsters.

Vriendelijk.

Fijne winkel, je wordt altijd herl goed geholpen en geadviseerd.

Ik ga er graag heen. Leuke collectie en goed personeel!

Prettig

Fijne verkoopsters en vriendelijk op zoeken naar oplossingen of andere handreikingen doen :)

Snelle bezorging. Vriendelijke verkoopsters in Wijchen

Mijn bestelling van was super snel binnen. En ik ben heel goed en vriendelijk geholpen in de winkel in Wijchen

Snelle levering en weer een prachtige outfit

Binnen 2 dagen had ik de kleding netjes verpakt in huis en helemaal happy met de uitgekozen kleding.

Prettige winkel

Erg fijne winkel met leuk en actief personeel. Slaag er altijd.

Vriendelijk personeel en goede service

Nadat de rits van de PME legend jas van mijn zoon na 5 dagen kapot was, kreeg ik een nieuwe en werd allemaal door de winkel geregeld. Goede service en snel geregeld

Okee

Gezellige dames en genoeg kleding keuzes

Goed!

In de winkel in elst een jas en blouse gekocht. Meiden in de winkel zijn erg leuk en vriendelijk. Beiden moesten besteld worden en binnen twee dagen was het binnen.

Prima.

Prima geleverd.

Leuke meiden in de winkel

En een zeer goede kwaliteit en service

top!

snel

Snelle levering, wat iedereen graag wil !

Niks mis mee

Bestellen gaat makkelijk. De keuze gemaakt om op te halen in een winkel, goed geïnformeerd wanneer de bestelling op te halen was. In de winkel erg vriendelijk, goed en snel geholpen.

erg goed!

Hele prettige winkel om te bezoeken, vriendelijk en behulpzaam personeel. Bestelling bijzonder snel in huis!

Snelle levering nooit problemen

Altijd perfect geleverd

Vriendelijk personeel

Loop er graag even naar binnen. Actie broeken slaag ik altijd wel.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ