Fijn en goed advies

Hele plezierige winkel met vriendelijk en kundig personeel.

Product zoals op foto Snelle levering

De klantenservice is belachelijk slecht.

Ik heb een broek besteld en binnengekregen met vlekken. Doordat ik de broek binnen 2 dagen al nodig had voor een bruiloft, kon ik de broek niet opnieuw bestellen. De broek was nergens op voorraad dus zijn we uiteindelijk stad en land afgereden naar Sassenheim om de broek opnieuw te kopen. Online heb ik 5,00 korting gekregen doordat ik mij heb ingeschreven op de nieuwsbrief, maar in de winkel heb ik het volledige bedrag betaald. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice hoe dit opgelost kon worden. De enige oplossing die wordt aangeboden is om de kortingscode weer te activeren dat als ik online ooit opnieuw een bestelling doe, ik dan de 5,00 korting kan gebruiken. Er is mij verteld dat er geen mogelijkheid is om die 5,00 terug te krijgen omdat dat administratief niet zou kunnen? Dit is natuurlijk geen oplossing aangezien ik een broek binnenkrijg met vlekken, ik stad en land afreis voor een broek zonder vlekken en ik daarna 5,00 meer betaal omdat ik hem niet online heb besteld en ik dat had moeten doen terwijl ik heb aangegeven dat nooit zou redden omdat ik, zoals ik eerder al aangaf, een bruiloft binnen 2 dagen had dus dat nooit op tijd binnen zou zijn. Dus hoezo zou ik nog een keer iets bestellen bij jullie als dit de klantenservice is? Nu heb ik 5,00 teveel betaald en word ik niet gecompenseerd wat ik echt te belachelijk voor woorden vind.

Vriendelijk en hulpvaardig personeel

Er werd moeite gedaan om mij te helpen.

Goed geregeld en prima service

bestellen en afhalen in de winkel gaat prima goed geregeld en binnen 3 dagen heb je de spullen in huis.

tot nu tot slecht

Het pakket is niet bezorgt door DHL. en meteen retour gezonden, Opnieuw besteld. Deze is echter nog niet verzonden.

Mijn bestelling was er netjes op tijd.

Goed en vriendelijk geholpen.

Leuke kleding

Kleding wordt super snel geleverd en is ook makkelijk te retouren

De beste webshop voor kleding

Ik woon niet in de buurt van een van de winkels en daarom shop ik online. The stone heeft altijd direct de nieuwe collecties, goed geprijsd, af en toe acties. Ze maken foto's en video's om je te helpen ter inspiratie of om te zien hoe iets staat. Ik zou deze webshop aan iedereen aanraden.

Zijn zeer goed

Zeer snel en betrouwbaar

Leuke winkel, veel keuze

Leuke winkel in Nootdorp. Ruime keuze. Aardige en goede medewerkers.

Fijne winkel

Superfijne winkel met echt vriendelijk behulpzaam personeel ook als je iets terugbrengt zijn de dames op en top vriendelijk

Bestelde kleding goed ontvangen.

alles was in orde

alles was in orde

Opzich wel goed. Maar wat ik besteld had is retour gegaan. Ik had een jas besteld, 2x xl maar die viel wel heel erg klein uit. Beetje jammer

Prima winkel

Wordt er goed geholpen en ze zijn vriendelijk

Nog geen afhaalbevestiging gekregen

Wel een betaalverzoek van riverty

Snelle levering Top .

Top medewerkers

Deze winkel is super, fantastisch medewerkers de zijn altijd bereikbaar om te helpen, als het artikel de je zoekt niet in de winkel is dan hun zoekt gewoon online zodra je kunt bestellen. Ongelofelijk service in deze winkel, ik zou The Stone echt aanrader om vrienden en familie.

Goed geregeld

super vriendelijk en erg behulpzaam

super geduldig en vriendelijk ons geholpen met jas een maatje kleiner en tóch onze kortingsvoucher in kunnen leveren ( was nl een internet bestelling)

Leuke kleding

Fijn en vriendelijk personeel

Nette winkel, vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel en erg leuke kleding. Jammer dat als er een er artikel besteld wordt deze vooraf betaalt moet worden ondanks dat het artikel in de winkel komt.

Behulpzaam, snel.

Klantvriendelijkheid