Duidelijk en makkelijk

Website was helder en duidelijk. Het mail verkeer was ook duidelijk. Bij het ophalen in de winkel ging ook heel soepel.

Vbhgfdry7

Ik was Erg tevreden

Leuke kleding

Pakje was snel geleverd en er zat een kleine attentie bij. Eerste ervaring met jullie webshop was positief.

Snelle levering, met omruilgarantie

Altijd goed geregeld

Binnen een week je bestelling ophalen in de winkel, goed geregeld.

Fijne zaak

Vriendelijk personeel. Ophalen /terugbrengen van kleding en direct geld terug prima geregeld

Snelle levering , en van zeer goede kwaliteit

Meer dan prima

Mooi assortiment online, veel potentie, in de winkel heb ik dat niet opgemerkt.

Jammer genoeg paste beide broeken die ik online had besteld niet 1te groot 1tekort ,netjes geholpen dames Stone Zaltbommel

Vriendelijk

Fjjn geholpen. Ik kom zeker terug

Snelle levering, goede spullen

Rommelig

Kleding is prima en netjes verpakt maar 2 stuks werden geannuleerd ivm geen levering en de mailtjes zijn verwarrend. Er komt nooit een mail met uw pakket ligt klaar om opgehaald te worden. Na een dikke week ga ik altijd zelf maar proberen of er iets klaar ligt in de winkel

Goede en snelle levering

Ga zo door zeer goed

Halve veiligheidstag met scherpe punt zit nog in broek

Bij het voor de eerste keer aantrekken van de broek bleek de helft van de veiligheidstag nog in de broek te zitten. Dat deel met die hele scherpe punt. Dat resulteerde in een grote kras op mijn been. Slordig!

Klachten

Hallo. Twee weken geleden heb ik een bestelling geplaatst. Ik heb de betaling gedaan achteraf betalen.Ik heb de bestelling niet ontvangen, maar heb een betalingsfactuur ontvangen van 100 €. Mijn vraag is: wanneer ontvang ik mijn bestelling? Als deze niet meer in voorraad, dan wil ik mijn bestelling annuleren. Groeten Kateryna

Duidelijke info en snel bezorgd

Mooie kleding. Mooie stoffen. Niet te duur en altijd leuken aanbiedingen

Als je besteld heb je het snel in huis.ALS Dat niet.lukt krijg je altijd een mailtje dat er een vertraging is.

top

Fijne winkel, leuk en kundig personeel die hun best voor je doen

Vriendelijke personeel, hielpen mij goed want ik vond de maat moeilijk

Zeer slecht

Na 2 weken pakket nog niet binnen. Geven schuld DHL en zouden oplossen. Hoor niets meer. Dit is mijn laatste bestelling ooit bij Stone.

Goed product, prima prijs. Behoorlijke uitgebreid assortiment. Alleen levering zou (wat) sneller kunnen. Verder prima!

Slordig

Eerste bestelling… een vest die op de rug 2 grote halen had en een vieze plek. Dat kan. Werd ook door de klantenservice goed op gereageerd en ik zou een nieuwe opgestuurd zijn mits op voorraad en ik het op het retourformulier zette. Dit netjes gedaan. 11 dagen na ontvangst van retour (je kan je pakketje volgen) is het retour pas verwerkt. Daarbij kreeg ik mijn geld teruggestort. Geen ander vest. Het was volgens de site gewoon op voorraad. Klantenservice gesproken. Duurde allemaal erg lang maar ik moest opnieuw bestellen. M’n kortingscode konden ze niet meer activeren. Ik kreeg m’n geld achteraf wel terug als ik zou besluiten het vest te houden. Slechte service.

Overhemd in uitverkoop

Ik heb opnieuw als overhemden- freak me laten verleiden om er één te kopen in de uitverkoop.. Mooie kwaliteit, snelle levering en goede pasvorm

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ