Goede spullen

Koop hier regelmatig

Goede communicatie. Snelle levering

Artikel zou iets later geleverd worden hetgeen ook gecommuniceerd werd. De dag erna werd artikel geleverd.

Up to date, laag drempelig, en hulpvaardig

Fijn dat je wordt geholpen, op een niet pusherige manier

Leuke winkel ,maar koop vaker op webshop.

Koop meestal op webshop in sale voor manlief, dan zijn merkkleding nog beetje betaalbaar

Mijn bestelling is nog steeds niet binnen.

Bestelling is nog niet in de winkel geleverd

Makkelijk online bestellen en gratis ophalen in lokale shop

Makkelijk online bestellen en gratis ophalen in lokale shop

Fijne winkel met erg fijn personeel

Fijn personeel

Ik koop graag bij Stone, en aardige verkoopsters

Niet ontevreden

Over The Stone niets dan goed, maar ze moeten echt stoppen met DHL. Zo vaak problemen met hen gehad, dat ik niet meer bij een webshop bestel als ik vooraf weet dat DHL het pakket gaat vervoeren.

Bestellen oké maar iets retour duurt wel lang.

geen mail ontvangen..bestelling lang onderweg

shirt besteld....van beide geen belletje gehad...ben zelf na 2 wkn maar langsgegaan..pakket lag er al.bijna 1 week. verkoper zei goed dat u komt anders wordt het teruggestuurd....lekker. wel online betaald..maar geen bericht als t in de winkel klaar ligt...bee daarin ben ik zeker niet tevreden.

Mooi assortiment met goede prijzen en aanbiedingen.

Ruim assortiment. Kwalitatief goede producten voor goede prijzen. Vriendelijk personeel en goed advies.

Makkelijk snel en goed geleverd

webshop eenvoudig, bestelling makkelijk geplaatst, goed afgeleverd in de winkel, vriendelijk geholpen in de winkel bij het ophalen.

Prima webadres.

Je weet van te voren hoe lang het ongeveer gaat duren voor je je aankoop in huis hebt .Staat allemaal duidelijk vermeld.

Fijne winkel, altijd goede service!

Kan hier altijd slagen en er wordt geen nee verkocht, perfecte winkel voor vele merken aan kleding en kwaliteit.

Uitmuntend

Gewoon goed

Goede winkel

Prima website

Prima website, duidelijke en snelle terugkoppeling via de mail. Aankoop pas ik in een winkel waar ik het kosteloos af laat leveren. Altijd vriendelijke verkoopsters.

proma service

Vriendelijk geholpen en zeer goede sfeer sales

Lange levertijd

Na 11 dagen van bestelling enkelt een bestel bevestiging, nog niks gehoord over een levering.

Besteld via de site en in de winkel opgehaald.

Professioneel en klantgericht

Zeer vriendelijke en behulpzame verkoopster die ook heel goed meedacht. Zowel in sterrenburg als in het centrum goede ervaringen ermee gehad.

De winkel is prima, de informatie over een online bestelling loopt minder goed.

Onlangs online een bestelling gedaan, maar nooit een bericht ontvangen wanneer ik deze in de winkel kon ophalen. Dat is de tweede keer inmiddels.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ