Was blij verrast mooie goede kwaliteit en levering !

was blij verrast mooie goede kwaliteit en levering!

Lieve behulpzame mensen. En heel geduldig Groet Simone.

Keurig snelle levering

Keurig e snelle levering

Communicatie mag wel wat verbeteren, verder is het ok

Had een shirt besteld zaterdag en deze woensdag obtvangen, het kwam binnen via de brievenbus maar dat stond nergens bij, ik dus de hele dag wachten.....pff, maar goed, hij is goed ontvangen en de prijs was prima, ik zal vaker de site bezoeken.

Gaat

Ik vindt de bestelling te tang duren een week

Snelle levering.

Werd goed op de hoogte gehouden. Kreeg al snel bericht dat ik broek in de winkel kon afhalen. Mocht de broek niet naar mijn zin zijn, makkelijk weer terug te brengen in zelfde winkel. Ben zeer tevreden, en belangrijkste, de broek is super mooi en past perfect. Een aanrader.

Kan alleen maar beamen dat alles goed verlopen is, bestelling, betaling en levering dus samengevat TOP

Slecht

Pakketje is bezorgd bij een andere filiaal op de Kempenaar ipv Langevoort. Filiaal Kempenaar heeft niemand ingelicht, ook mij niet dat het pakketje bij hun bezorgd was. Dit is heel slecht en klantonvriendelijk.

Hele fijne wjnkel

Fantastisch personeel

Altijd goed en snel

Leuke kleding. Makkelijk te bestellen. Snelle levering. En goede service.

te lang onderweg

bestelling telang onderweg had begrafenis bestelling te laat

Perfect verzorgd. En je kon volgen wanneer ze het bezorgen.

Goede prijs en snelle levering

Superservice!!

Superservice

Snel bezorgd

Mijn aankoop lag al snel in de winkel, zodat ik het op kon halen.

Late bezorging

Je krijgt achteraf te horen dat de spullen later worden bezorgd Maak dan geen reklame dat iets snel bezorgd word

Bestelling nog niet ontvangen

DHL heeft een bevestiging gestuurd dat het pakket dinsdag is bezorgd. Ik heb niks ontvangen

Goed geholpen

Goed assortiment, maar trage levering

Jammer dat de levering relatief lang duurt en dat je niet goed op de hoogte wordt gehouden van de status van je bestelling. Deze is ook niet te volgen als je inlogt op je account. Niet geschikt voor snelle bestellingen dus.

Makelijk en prima geleverd met extra's een deodorant er leuk

Goed ervaring met stone in winkel als web bestelling

Snel geleverd en bedrag afgerond

Heel fijn

Erg goed

Lang moeten wachten op bestelling

Lang moeten wachten op bestelling Zelf moeten bellen wanneer ze deze gaan verzenden niet binnen de beloofde leverdatum geleverd.

Redelijk

19 Lagosweg