Snelle en goede levering

Perfect geregeld

Snelle levering , fijne kleding super!

Mooie collectie, goede levering

Een tevreden klant

Positief

Aankoop en afhandeling probleemloos

Fijne samenwerking Goede kleding Zowel heren als dameskleding

Levering in winkel .,passen.,niet goed is gelijk retour. Winkel Gouda. Top geholpen.

Gewoon goed

Altijd op tijd.

Nadat ik iets besteld had, was de prijs in de avond goedkoper. Ik heb het verschil netjes terug gekregen en er werd snel gereageerd op mijn mail.

Heel slecht

Op 28 augustus order geplaatst. Nog niets ontvangen. Gebeld met DHL en de Stone. Wordt een melding van gemaakt. Kan 5 tot 8 werkdagen duren

Super geholpen

Spontane verkoopsters, Goede en eerlijke uitleg hulp bij online bestellen Super fijn geholpen

Onhandig dat ik maar 5 dingen per keer kan bestellen

Ik kan maar 5 artikelen per keer bestellen. Dit zorgt voor onnodige verzendkosten. Ik moest hierdoor meerdere pakketten bestellen en betaal hierdoor dubbele verzendkosten. Heel klant ontvriendelijk.

Niet naar verwachting

Te laat geleverd; vervolgens ongevraagd van Hillegom naar Lisse gestuurd. Niet blij mee was kado; had het voor bepaalde datum nodig!

Snel en goede retourservice in de winkel zelf!

Jammer dat het allemaal te groot was!

Niet best

Door ern storing is mijn ades niet goed doorgekomen ws. Het artikel is teruggestuurd. Ik heb gemaild, maar krijg geen reactie. Bij Klarna staat e betaling nog steeds open en ik heb niks ontvangen.

Prima winkel

Product is keurig geleverd en is conform verwachting. Levering was iets later maar daar werd ik keurig over geïnformeerd. Helaas geen leuke verpakking om het pakketje, maar dat was dan ook extra geweest.

mooie merk kleding

mooie kleding en aardige verkoopsters in the stone Brielle!!!

Snelle levering!

Fijne winkel

Goed geslaagd bij The Stone!

Leuke collectie kleding, verkoopsters mogen iets leuker/vriendelijker helpen.

Altijd prima!

Online bestellen, ophalen en passen in winkel, wie wil dat niet. Super ontspannen en altijd weer blij :-)

Snel bezorgd en super service via whatsapp

Bestelling was snel in huis en netjes verpakt. Op 1 van de kledingstukken zat een vlekje. Via whatsapp nam ik contact op en kreeg binnen enkele minuten reactie. Ik kon het kledingstuk terugsturen of wassen en als de vlek er niet uit aas dan mocht hij alsnog terug. Zo snel reageren en met een oplossing komen vind ik een super service! Vlek ging er gelukkig ook uit :)

Gedaan wat voorzien was

Beetje wachttijd, maar geleverd zoals voorzien

Erg klantvriendelijk en ruim assortiment

Erg klantvriendelijk en ruim assortiment

prima en efficient

prima ervaring en vriendelijk

Leuke winkel met leuke kleding

2 broeken besteld en binnen 4 dagen binnen. Paste goed. Te lang maar dat is normaal bij mij.

Vriendelijk.behulpzaam

19 Lagosweg