zeer vriendelijke verkoopster

ik ben heel tevreden over de zaak!

Alles klopte

Bestelling was er heel vlot. Top

Helaas paste ik niet wat ik had besteld maar , ervaring was goed . Snelle verzending . Wacht nu alleen nog op de terugbetaling van mijn teruggestuurde item . Maar ook daar alle vertrouwen in .

Top winkel

Fijn geholpen, goede service

Slecht contact met klant

Verschillende keren in The Stone gewinkeld maar als klant wordt je niet gezien. Het aanspreken goede morgen/middag is er niet bij. Als je betaald wordt er niet gezegd veel plezier met je aankoop of iets dergelijks. Muziek is er erg belangrijk. Er wordt meegeneuried wat ik niet als prettig ervaart.

Fijne winkel

Duidelijk site

In een woord, geweldig

Goede ervaring met de verkoopster. Vriendelijk, behulpzaam. Heeft goede ideeën.

Erg slecht

Item ontbrak in mijn bestelling. Heb dit meteen gemeld. Heb geen geld terug gekregen..

Uitstekend, vriendelijk personeel

…. Tshirt in een maat groter besteld in het filiaal en binnen 2 dagen binnen bij de winkel.

Roze broek geeft af op tas

Ik heb bij de the Stone een roze broek gekocht. Na de eerste keer dragen heeft de broek afgegeven op de tas die ik die avond om had. De tas kan ik weg gooien en ik durf de broek niet meer te dragen, omdat ik bang ben dat de broek ook af gaat geven op de bovenkleding die ik erbij draag. Na mijn klacht eerst bij de winkel te hebben ingediend en laten bij het hoofdkantoor hebben ze mij laten weten dat ze niets voor me kunnen doen behalve een korting van 10% op mijn volgende aankoop. Ik kan mijn tas weggooien en de broek ga ik niet meer aantrekken. Ik weet wel dat ik hier niets meer ga kopen.

Alles super,toch ook nog in de digitale wereld een warm gevoel . De dames vroegen mij man 68 jaar of er een reden was dat ze mij lang niet hadden gezien in capelle ,dat verwacht je niet meer . Dus daarom ....Super !

Snelle levering, product goed verpakt. Duidelijk retour beleid

Goed geholpen jn de winkel

Prima, conform afspraak

Prima ervaring, on line besteld binnen 3 dagen (in de winkel) geleverd. Goed op de hoogte gehouden.

Mijn ervaring is dat ik tevreden ben.

Ik ben zeer tevreden met het duidelijk aangeven op welk tijdstip ik mijn bestelling kan ophalen in de winkel. En ook dat het binnen enkele dagen al is.

Leuke mode, goede service!

Keileuk kolbertje

Snelle levering en goede kwaliteit.

Geweldig product

Heel snel aangekomen! Super dankjewel

Super geregeld!

Alles goed geregeld ook bij The Stone in Naaldwijk zeer vriendelijk geholpen.

Mooie betaalbare mode

Mooie pantalon gekocht op de site. Maat en pasform zijn goed. De winkel was overzichtelijk met verrassende aanbiedingen. Jammer dat er in het zuiden onder Den Bosch geen fysieke winkels zijn. Levertijd was langer als omschreven.

Is goed Fijne winkel en goed personeel

Fijne winkel en goed personeel

Top geholpen, goede servisch.

wij hadden een gegronden klacht op stof herenbroek, en kregen gelijk een nieuwe.

Altijd gezellig

Heel goed geholpen..keurig!