Filtre

Snelle service, prima kwaliteit geleverd.

Snelle service, prima kwaliteit geleverd. Helemaal niets op aan te merken.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 10

Prima kwaliteit/prijs verhouding

Snel geleverd door vriendelijke bezorger

Goed en snel

Precies volgens beschrijving, goede pasvorm

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 9

Meer dan perfecte service

had de verkeerde buitenspiegel besteld, via de webshop. De volgende dag telefonisch contact opgenomen, en samen met een medewerker het assortiment doorgenomen. En zo bij het goede artikel uitgekomen. En deze werd ook snel geleverd, helemaal top.

temperatuurzender vlot geleverd

Een enorme doos voor een miniscule temperatuurzender die in een enveloppe had gepast. Dat kan beter.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 8

prima prijs kwaliteits verhouding

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 7

Netjes geholpen Ruitenwissers ook netjes verpakt

Makkelijk besteld, snel in huis

Slechte service

Ik kreeg de verkeerde onderdelen binnen. voor een andere auto. kon ze retour sturen zeiden ze. Ik heb de onderdelen snel nodig ivm huur werkplaats en vervang auto. ze zeiden als je retour meld via de website dan kun je een coupon krijgen om de onderdelen opnieuw te bestellen. Wat ze echter niet erbij zeggen is dat je die coupon code pas krijgt als ze de verkeerd geleverde spullen terug hebben in hun magazijn. dit duurt een aantal dagen. die heb ik niet. aan oplossingen word niet meegewerkt. die coupon omzetten in geld terugave zodat ik opnieuw kan bestellen kon ook niet. de enige reactie die keer op keer terug komt is"sorry we kunnen er verder niks aan doen" dit vond ik geen service. ze maken fouten en staan er niet achter om ze op te lossen voor de klant . of mee te denken met de klant.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0

Altijd vlot

De ene dag besteld, de andere dag in huis. Zoal gewoonlijk alles weer goed verpakt. Ik word er blij van dat ze altijd hun belofte nakomen.

Prima en snel geleverd

Mooi snel geleverd, wat wil de mens nog meer

Vlotte levering en goede prijzen

snel en scherp geprijsd

en met een ruime keuze

Mijn spullen zijn netjes verpakt en snel geleverd.

Prima volgens afspraak verlopen

Bestelling correct ontvangen, communicatie prima. Alles volgens verwachting.

Doen wat ze beloven

Vlotte levering en wanneer de levering van het artikel wat langer duurt dan wordt er goed gecommuniceerd.

Goed product gekocht dat op tijd werd geleverd.

De autoantenne was precies zoals beschreven. Communicatie over levering was duidelijk. Snelle levering.

Alles in orde

Snelle levering.

Alles was prima, verzendkosten vind ik een beetje over de top en weerhoudt volgens mij menige bestelling. Vanaf €50,00 o.i.d. ?!

Alles correct en snel afgehandeld , ook het retour.

BLIJF HIER KOPEN

Prima, betrouwbare leverancier

Winparts heeft goede prijzen en is helder in de communicatie. Zo weet je waar je aan toe bent. De website is prima gebouwd met een mooie zoekfunctie a.d.h.v je kenteken.

Prima service.

Snelle levering en goed verpakt.

Snelle levering en handige site.

Alles is naar wens verlopen

5 Banksstraat

Ede 6718 XP