Filtre

volgens afspraak

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 9

Altijd goed.

Het product wat ik eerst besteld had had helaas een lange levertijd. Na WhatsApp communicatie uitstekend en snel op gelost met een goed alternatief. Mvg, Jac.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 10

verkeerde onderdeel

Het toe gezonde onderdeel was niet goed helaas

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 4

Reageert snel en zoeken netjes naar oplossing

Geen poes pas. Snel, degelijk en betrouwbaar.

Geen poes pas. Snel, degelijk en betrouwbaar.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 8

Gewoon goed.

Bestellen bij Winparts verloopt gewoon soepel en goed.

Altijd goed

Goede prijzen en altijd snel

Professionele en betrouwbaar website.

Leverancier en retourneren geen enkele problemen geweest....altijd professionele en betrouwbaar...

top produkt top prijs turbo verzending

alles perfect

Het gaat altijd goed

Bestellen makkelijk als je vragen hebt word er op gereageerd snel geleverd en als het later word ligt dat aan de vervoerder prijzen zij ook goed net als de produkten waar voor je geld

Zeer ruim aanbod tegen goede prijzen en goede klantenservice!

Zeer ruim aanbod tegen goede prijzen en goede klantenservice!

Duidelijke site prima prijs zeer snelle levertijden

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf. Alle onderdelen die ik heb besteld in het verleden altijd keurig ontvangen. Ook de service is uitstekend.

Goede hulp gekregen, ook over de app. Er werd snel gereageerd en dat is heel fijn.

Prima bedrijf

Had ruitenwissers besteld alles prima gegaan van bestelling tot levering. Ze paste perfect en het product was prima verpakt. Ik zou hier zo weer wat bestellen

Retourzending niet opgehaald

Retourzending niet opgehaald. Vervoerder stond op de verkeerde dag op de stoep terwijl ik had doorgegeven dat ik dan niet thuis zou zijn en een andere datum had doorgegeven. Verkeerde onderdeel geleverd, en vervolgens het retourneren niet goed geregeld. Ik verwacht een lang en ergerlijk traject voordat dit opgelost is.......

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 5

Snel

Snel en correct

Topie

Ga zo door .ben heel tevreden. W.a weesp

Snel en gemakkelijk bestellen en volgende dag geleverd !

Top !

Gewoon goed

De verzending had wat sneller gemogen maar voor de rest goed verpakt en installatie was gemakkelijk van de ruitenwissers.

Snel alles geleverd wat ik nodig had.

En veel keuze..

Snel, makkelijk en goed

Bestellen gaat heel makkelijk. Goede en overzichtelijke site en makkelijk onderdelen te zoeken. Verzending gaat snel.

Prettig geregeld!

Gemakkelijk te bestellen, vlot geleverd. Keurig op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

past prefect

uitstekend product precies op maat voor mijn auto.

Prime prestatie

Bestelling is snel en correct geleverd. Zoals we dat van Winparts gewend zijn.

5 Banksstraat

Ede 6718 XP