Filtre

Supersnel

Accu besteld, volgende dag voor 14.00 uur bezorgd op het gevraagde adres! Heel snel en netjes.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 10

snel geleverd, goede prijs

Goed product, snel geleverd, goede prijs

Snelle levering, goede kwaliteit

Product snel geleverd en van goede kwaliteit0

super

zeer snelle levering en goede pasvorm zeer te vreden

Slecht product geleverd en reageert niet op klacht

Nuke Guys velgenreiniger gekocht en dit spul werkt niet goed op lichtmetalen velgen. Sommige plekken worden schoon maar sommige plekken helemaal niet. Maar het allerergst is dat het de velgen onherstelbaar aantast. Klacht met foto's via mail verstuurd en Winparts drie keer per mail herinnerd maar nooit reactie gehad. Blijkt dus gewoon een waardeloos en onbetrouwbaar bedrijf te zijn. Jammer.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0

Winparts' "Wettelijke Garantie" blijkt een lege letter

Op 15 Juni heb ik bij Winparts een nieuwe compressor voor mijn Honda gekocht. Deze werd op 26 Juli ingebouwd. Na twee weken begaf de compressor het tijdens de vakantie in zuid Frankrijk. Gelukkig was de compressor koppeling niet beschadigd en konden we (op advies van de ANWB) toch Nederland bereiken. Al met al leverde dit nogal wat stress op, niet in het minst omdat het buiten 34 graden Celcius was en in de auto bijna 40! De stress begon pas echt toen we thuis kwamen en we aanspraak maakten op Winparts "Wettelijke Garantie." Na aan alle eisen te hebben voldaan (invullen garantie formulier, beschrijving van defect, en bewijs van de garage) was de reactie van Winparts dat ik in aanmerking kwam voor een 'vervangende compressor.' Ik moest nog wel even eerst een borg betalen. Dit is natuurlijk onacceptabel: - De 1e compressor ging al na 2 weken stuk: goede kans dat de 2e compressor niet veel langer zou leven - De kosten voor het inbouwen van de 1e compressor waren €750. Alleen een gek zou een onbetrouwbare compressor vervangen met dezelfde voor nog eens €750. Intussen is het geld op en zit ik aan een defecte compressor vast: hij wordt aangedreven door een V-snaar die ook de dynamo en stuurbekrachtigingspomp aandrijft—je kunt hem dus niet even weghalen. Winparts had hier geen oren voor. Ik moest het onderdeel "eerst even retourneren" want de fabrikant moest er "controles op uitvoeren." Dit is natuurlijk onzin: nergens word in Winparts' garantie gerept over het retourneren van een onderdeel, laat staan iets over controles. Dit zou immers betekenen dat iedereen eerst mag wachten tot de fabrikant eens rustig het onderdeel heeft gecontroleerd. Dat Winparts dit ook wel weet blijkt uit het feit dat ze verder niet thuis geven—ook niet na herhaalde herinneringen. Het is dus duidelijk: Winparts' zogenaamde "Wettelijke Garantie" is niet meer dan een lege letter. Echt jammer dat Winparts voor een paar honderd euro hun goede naam te koop gooit...

10+

super service

5 sterren waard

Ik ben zeer tevreden met mij bestellen die ik tot nu heb gedaan.En heb alles zoals aangegeven op tijd ontvangen.

Flexibel en snelle service

Na bestelling en supersnelle levering ook directe benadering bij retourzending. Complimenten over t meedenken daarin en wat de mogelijkheden heden zijn. Gewoon perfect

Geen worsteling om het passende onderdeel vinden

Ook niet onbelangrijk; prijzen zijn gewoon schappelijk

Mooie kwaliteit en snel geleverd.

Mijn bestelling is snel geleverd. Op de site die overzichtelijk is kun je de onderdelen snel vinden met nog mogelijke varianten.

Snel bezorgd

De volgende dag keurig thuis bezorgd. En de artikelen zijn goedkoper dan elders.

Is niet heel best

Doe je een hele bestelling, met onderandere een wiellager want daar staat mijn auto op stil. Dus ik denk bestel ook gelijk beurt setje. Blijf die hele bestelling hangen omdat 1 busje olie van 1L niet vooradig was. Word niks gecomuniceerd dat het langer duurt helemaal niks. Stuur je een email naar de klantwnservice naar 1 week nog steeds GEEN reactie. Toen maar whatsapp bericht gestuurd toen werd het eindelijk geregeld. Wiellager hellaas alleen 2 en halve week te laat binnen jammer......

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 2

Eerste ervaring en snelle service, goede kwaliteit en niet duur

Eerste ervaring, snelle service, goede kwaliteit en niet duur en goed verpakt ook

stalkers

Je koopt één artikel, je mailbox wordt daarna niet meer met rust gelaten. Voortaan bestel ik weer bij autodoc.

Makkelijke webshop, snelle reactie op vragen en denkt mee in oplossingen, al met al een fijn toeleverancier om mee samen te werken.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 9

Goede service snelle levering en een goede prijs.

Snel bestellen en nog sneller geleverd

Makkelijk zoeken en vinden op de site. Aanklikken betalen en de volgende dag al in huis.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 8

Erg goed

Alles volgens afspraak

Perfectie is onmogelijk, er naar streven wel.

aanbevelen: (kies één): 1. Ik had ook (10.) kunnen kiezen (hahaha)!!

Helemaal top !!

Goede kwaliteit, snelle levering, geen opmerkingen !!

Beloven binnen 1 dag te leveren .maar helaas

Accu besteld .hellaas niet geleverd op de beloofde dag . Gebeld en verteld dat ik hem niet meer wilde hebben. 2dagen daarna weer Gebeld en weer weer verteld niet meer nodig. Had inmiddels bij ander bedrijf .besteld Naar 4 dagen kwam de accu . Bezorger gelijk weer weg gestuurd met accu . Naar 6 dagen weer Gebeld waar mijn geld blijft. Weer een smoes .maar mijn 142,95 nog steeds niet terug .4 jaar terug zelfde probleem met dit bedrijf. M.p bakker den oever

Makkelijk en snel!

Makkelijk om te bestellen, ruime keuze en snel geleverd.

Producten bestelt en zijn snel geleverd

5 Banksstraat

Ede 6718 XP