Filtre

Onjuiste gegevens op de website

Verkeerd type achter ruitenwisser ontvangen. Deze mag retour maar hoeveel moeite moet je doen een paar euro. Ik vind dit kwalijk omdat ik incl. Kenteken juist heb besteld. Wel snel geleverd, maar ja?

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 2

jullie hebben bijna alles voor mijn auto

jullie hebben bijna alles voor mijn auto

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 10

Prima producten en snelle levertijden

Ik heb wat onderdelen voor mijn Volvo XC60 uit 2009 gekocht, en deze zijn volgens afspraak binnen de gestelde levertijd geleverd, netjes verpakt en tegen een zeer acceptabele prijs. Bedankt voor de goede zorgen!!

Goede service en eenvoudige wissel

Had de verkeerde spiegel besteld (er zijn tig varianten) voor de Fiat Camper. Omruil kennen ze niet, maar bij retour sturen krijg je een voucher en gratis verzending van het juiste item. Dus prima oplossing.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 8

snelle levering, geleverd wat besteld is.

Snel

Anelle levering

Zeer goed geen worden voor

Zeer goede servus snel gelijfert

Vlot en goed verpakt afgeleverd

Vlot en goed verpakt afgeleverd pakket met de juiste ruitenwisser die op kenteken besteld is.

Zeer goed en snel

Snelle en juiste levering

Remschrijf met remblokken T6.1

Goede levering rijdelijk prijs!

plezierig

doen wat ze beloven

Lekker snel

Snelle levering producten. Vragen altijd om kenteken auto of het product er bij past. Heel goed.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 9

Dat er een mat besteld kan worden is goed voor de portemonnee en milieu.

Dat er 1 mat besteld kan worden is goed voor de portemonnee en het milieu.

Correct en volgens afspraak

Correct op tijd en volgens opgave geleverd

soms niet passend

Over het algemeen prima kwaliteit, snelle service en klantvriendelijk.

Goede ervaringen

Ik heb er een goed gevoel bij als ik bij Winparts iets koop. Ben al vele jaren een trouwe klant. Wanneer je een probleem hebt, wordt dit keurig opgelost. En de kwaliteit is goed van de verkochte onderdelen. Ik ben zeer tevreden.

Komen na wat ze zeggen

Vriendelijke mensen aan de telefoon en ze doen wat ze beloven gewoon zo als het hoort

Snelle service. Super prijs kwaliteit verhouding

Super goede prijs kwaliteit verhouding. Goede en snelle levering, keurig verpakt. Echt een aanrader

Geen reactie op mijn klacht

De totale ervaring snelle levering die komen ze wel na, echter bij een probleem klacht totaal geen reactie terug op een mail die gestuurd is, hoe het een en ander op te lossen Waren andere wieldoppen dan besteld

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 3

super

artikelen voldoen aan de verwachtingen, dus super

Top kwaliteit en snel geleverd!

Makelijk te bestellen met de kenteken check en snel geleverd!

Top kwaliteit snelle levering

Alles wat ik tot nu toe besteld heb was mooi op tijd , de kwaliteit is gewoon top .prijs is ook zeer goed. Ik blijf hier zeker bestellen.

Top service.

sterk verbeterd vergeleken met een paar jaar geleden.

Wat ik erg goed vind is het retourbeleid nu. als een bestelling langer duurt wordt je nu beter op de hoogte gehouden.

5 Banksstraat

Ede 6718 XP