Filtre

Top service.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 10

sterk verbeterd vergeleken met een paar jaar geleden.

Wat ik erg goed vind is het retourbeleid nu. als een bestelling langer duurt wordt je nu beter op de hoogte gehouden.

Betrouwbaar adres

Te vreden klant

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 8

Goede prijs snelle levering

Set prijs voor ruitenwisser voor en achter was een goede prijs

Snelle levering, makkelijk retour.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 9

Snelle levering goede service ook voor retour zending

Remmen besteld, Snelle levering goede service ook voor retour zending

vlotte levering

Betaalbare prijzen

Snel.en goed

Top ervaring

Eerste keer dat ik bestel bij winparts. Voor heen bij autodoc Na het plaatsen van een bestelling kreeg ik een mail met daarin de vraag of ik wel het juiste onderdeel had besteld omdat het niet paste bij mijn voertuig. Kreeg het juiste onderdeel zelfs voor de goedkopere prijs als de juiste. Dat noem ik nu een service. Jullie hebben voor mijn 3 auto's er een nieuwe klant bij.

Snelle levering, maar...

Snelle levering. Graag zou ik willen zien dat om bijv bougie even een plakbandje om werd gedaan zodat ze niet door de doos vliegen. Ik had 1 bestelling gedaan en werd op 1 dag geleverd in 2 grote dozen. 1 doos voor 60% gevuld, de andere voor 10%. Zo krijg je de postnl bus wel vol. Verder alles goed verlopen.

Goede prijzen maar halogeen lampen moet ze niet in een lege doos zonder vulling versturen.

Goede prijzen maar Halogeen lampen moet ze niet in een lege doos zonder vulling versturen. Hogere kans op transport schade. De beoordeling kan niet afgezonden worden in Firefox. (:

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 7

Snel geleverd goede kwaliteit

Zeer verrast dat de onderdelen binnen een dag gearriveerd waren. Ook de juiste producten en prima prijs.

Goede service en goede producten

Werkelijk een zeer goede service, vraag je iets, dan krijg je gelijk professioneel antwoord. Chapeau!

Goed product snelle levering

Kachelweerstand nodig en besteld. Na een kleine vraag over het product is het dezelfde dag verzonden en de volgende dag al geleverd! Heb hem gelijk geplaatst en werkt perfect!

Makkelijk en snel bestellen voor een scherpe prijs.

Ik bestel graag bij WinParts.

Enorm teleurgesteld

Vorige week donderdag een bestelling geplaatst. Vrijdag ochtend kreeg ik een melding dat het bezorgmoment niet gehaald werd en er zou een mail volgen met de nieuwe bezorgdatum. Echter is dit retour gestuurd zonder dat er ooit iemand fysiek aan de deur is geweest. Gebeld met de klantenservice en daar wordt je verteld dat het de fout is van PostNL en ik het opnieuw moest bestellen. Dat gedaan. Toen bleek de vloeibare pakking ineens niet meer voorradig te zijn en moest ik via de chat even doorgeven of ik het alternatief wou hebben. Dat doorgegeven en tot op heden nog niks ontvangen. Dit is de laatste keer dat ik bij deze waardeloze webwinkel wat heb besteld.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0

Juiste onderdelen vaak op kenteken besteld, en de juiste tot nu toe altijd ontvangen.

Sevice oke

Goeie afhandeling

uitstekende service

alles geregeld op de afgesproken tijd

Goede en betaalbare producten!

Ik heb inmiddels al een aantal keer producten besteld.Automatten en ruitenwissers.Vlot geleverd en zeer betaalbaar!

top service en aandacht voor de klant

Gewoon zoals het hoort.

Ga zeker vaker wat bestellen

op het moment heel slecht - voornamelijk communicatie

Had vroeger nooit problemen, ging prima. Maar op het moment is de klantenservice afhandeling onder niveau! Slechte tot geen communicatie - wordt niet geluisterd of lezen de mail/app niet goed. Nu al weken te wachten op mijn spullen. en dan wordt er eindelij geleverd zijn het totaal de verkeerde spullen. nou probeer dat maar weer is in goede banen te leiden. nu nog steeds mijn spullen niet!! dit kan beter Winparts!!!

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 2

Altijd de juiste onderdelen gekregen

Verzending mag wel iets sneller

snel en keurig bezorgd

5 Banksstraat