Filtre

Zeer de moeite waard.

Zeer duidelijke webshop, prima geregeld en goed voor elkaar. Helaas moest ik een artikel retourneren ook dat was zo geregeld zonder enig probleem, gewoon mijn geld retour.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 9

goede snelle service

goede, snel, betrouwbaat

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 10

Goede autoonderdelen webshop.

Goede website. Snelle levering en meestal goede prijzen.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 8

Zeer snelle levering voor een prima prijs

Snelle levering en goed product

Goed verzorgde en uitgebreide product range. Snelle uitvoering van de bestelling en tijdige informatie over levering. Jammer dat de verpakking veel groter van formaat was dan het product. Dat moet efficiënter kunnen(duurzamer).

Niet gekregen wat ik besteld heb

Helaas verkeerde artikel ontvangen

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 4

Zeer goed en snel

Snel de juiste keuze door kentekencheck. Daarna besteld en volgende dag in huis.

Prima kwaliteit

Snelle levering en bij vragen wordt snel gereageerd

Goede service, goed overzicht wat je zoek vooral op kenteken . Snelle levering

Het is ok

Het assortiment is groot, en de levering over het algemeen aardig snel. De pas garantie klopt alleen regelmatig niet (zeker als er meerdere varianten van een motorblok geleverd zijn). Het grootste nadeel is nog wel als een onderdeel een fabricage fout blijkt te hebben, en het tijdens gebruik van de auto begeeft. Dit resulteerde in mijn geval in een fikse rekening in het buitenland. De fabricage fout was overduidelijk, en toch werd alleen het onderdeel vergoed, en niet de neve schade die het veroorzaakt had. Ik bestel hier dus geen mechanische onderdelen meer.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0

Voldeed aan verwachting

Rubber mat voor in de auto besteld, snelle levering en product voldeed geheel aan mijn verwachting.

kwalitatief goede producten (bosch)

korte levertijd en goede producten keuzes.

Snel

Correct en snel,.wel hoge verzendkosten

Alles liep op rolletjes

top

prima spullen en snel geleverd

Fijne levering

Snelle levering En product was precies goed

Goede service en snelle verzending

Goede kwaliteit voor een gunstige prijs

Al vaak spullen besteld voor diverse auto’s en altijd op tijd geleverd voor een goede prijs!

Perfecte levering

Gewoon goed

Gewoon goed

Vlotte levering, retourneren en statiegeld ontvangen is lastig

Zoals hierboven beschreven. Vlotte levering en de onderdelen zijn echt goed. Niets mis mee! Daartegenover staat de slechte telefonische bereikbaarheid (erg lange wachttijden) en het geheel niet reageren op mails, after sales heb ik dus slechte ervaringen mee. Ik heb wel €50,- extra betaald die ik terug zou krijgen als ik het te vervangen onderdeel zou retourneren. Geen geld, geen gehoor, geen reactie. Qua onderdelen zou ik jullie aanbevelen, maar de negatieve kant zou ik niet verzwijgen.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 6

Pakket kapot binnengekomen, geen gehoor klantenservice

Ik had en grill en een detailspray besteld. Levering duurde een dag of 3, vervolgens was de detailspray opengesprongen en zat alles onder. Na een mailtje naar de klantenservice heb ik een week later nogsteeds niets gehoord. Verder is het pakket bezorgen geen probleem van winparts maar wel vervelend dat het gebeurd is en dat ik nu niks hoor.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 2, 3

Supersnelle bezorging

Exact passende matten voor mijn auto 15 uur na bestelling al in huis. Top

Snelle levering goed product

Top product en snel geleverd

5 Banksstraat

Ede 6718 XP