Snel verzonden

Snel verzonden

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 10

Altijd op voorraad en zeer snel geleverd

Zoeken naar het juiste artikel is eenvoudig en levering zeer snel

Na een tijd van afwezigheid weer besteld op de site. Mijn account was, uiteraard, uit het bestand verwijderd. Toch ontving ik, na het opnieuw aanmaken van een account, mijn bestelling binnen één dag geleverd naar het uitgekozen afhaalpunt.

Makkelijk te bestellen voor juiste voertuig

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 9

Koop hier niks !!

Wat een aanfluiting is dit bedrijf.. Vorige week zondag bestelling geplaatst 5 liter olie 2x 1ltr olie En een oliefilter 06-10-2024 besteld 08-10-2024 zou het binnen moeten zijn 08-10 -2024 bericht dat de order doorgeschoven word naar 15-10 ivm vooraad van de 5ltr can 09-10 via whatsapp contact gehad en gevraag of ze dan 7 liters wilde sturen ipv 1x5 en 2x1 ltr.. meneer op whatsapp voorraad nagekeken en dat kon.. hij zou zorgen dat het diezelfde dag nog verzonden zou worden.. dag erna geen track and trace dus ik weer app gestuurd waar tot op heden niet meer op is gereageerd.. dag erna dan maar bellen , kreeg ik een dame aan de telefoon wn die zei nee is niet gelukt we gaan vandaag ons best doen want hij staat op de looplijst en dan zou die morgen bij u binnen komen 11-10-2024.. enige wat er gebeurd is is een zending aangemaakt en niks verstuurd.. zojuist contact gehad met transmission , wat via wisman transport loopt en de dame vertelde me dat het pakket helemaal nog niet is aangekomen... Kortom we zijn al meer als een week bezig voor mn spullen en ze liegen over de levertijden , wees gewoon eerlijk en negeer je klanten vooral niet !!

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0

In 1 woord; GEWELDIG

Geweldige website, bestelling (ruitenwissers) super netjes verpakt en snel in huis!

Enigste min punt is dat ik dat ik bij de totaalscore gen 10 kan geven maar een 9 het hoogste blikt .

Gewoon goed.

Goede website en zeer snelle levering.

Vlotte verwerking

Vlotte verwerking

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 8

Echt de volgende dag bezorgd en gunstig geprijsd.

De titel zegt het al, verder niks toe te voegen.

Mijn online onderdelen shop

Altijd bij winparts mijn onderdelen gekocht retour handelen ze ook goed af aanbiedingen zijn altijd welkom

TOP !!!

Simply The BEST !!!

Juiste producten alleen levering duurde 3 dagen

Goed geholpen door de klantenservice

Goed, maar toch ook duur geworden.

Goed , leveren netjes op tijd.

Aankoop artikel zonder problemen.

Goede side waarin je op kenteken naar passend artikel voor je auto kan zoeken. Kwa prijsstelling en kwaliteit gunstig tav orginele dealer onderdelen die altijd een stuk duurder zijn. Ook de verzending is snel en goed verpakt via post nl. Ik en mijn Fiat Panda blijven bij Winparts. Groetjes Robert

Vertraging

3 dagen vertraging. Ik moest overal met een jampstrarter mijn auto starten.

Goede ervaring

Heel handig om via je kenteken de juiste ruitenwissers op te zoeken. Snel en keurig verzonden en geleverd

Heel snelle levering

Goed overzichtelijke site. Goeie prijs, en communicatie en heel snelle levering

Goed aanbod en prima website

Alles was goed te vinden en ze hebben vrijwel alles. Het enige kleine onderdeel wat niet te vinden was, was een versnellingsbak keerring voor mijn auto.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 7

snel en corrtect uitgevoerd

Toko waar je op kan bouwen

Snelle en keurige levering

Snel ontvangen en voldeed aan de verwachtingen

Prima ervaring

Ze denken prima mee

TOP

Correcte afhandeling en snelle levering. Gewoon een goed bedrijf

goed en snel

5 Banksstraat