Alles is naar wens verlopen

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 8

Redelijk

Nooit volgende dag geleverde, minst 2 dag na bestelling

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 5

Eerlijke prijzen, goede service

Alles snel geleverd, goede service bij verkeerde levering en snel opgelost. Eerlijke scherpe prijzen

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 10

goede prijzen en merkartikelen

Koop regelmatig auto onderdelen voor auto s bij Winparts omdat het een Nederlands bedrijf is en de levertijd niet te lang Ik ga altijd voor de goede a merken ivm kwaliteit

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 9

Ik heb tot nu toe geen slechte ervaringen

Ik geef geen 5 sterren nu Tot nu toe ben ik een heel tevreden klant en ik denk sws meer onderdelen te bestellen als het nodig is dus misschien komt het alsnog

Best!

Zeer goede service

Direct berichtje dat de bestelde onderdelen niet op type auto passen die is aangegeven via WhatsApp prima geholpen voor passende onderdelen.

zelfde artikel in 1 week bijna 20% duurder geworden

bestelde een koplamp. vorige week dezelfde koplamp besteld voor 59 euro, nu ineens dik 70 euro. dat zijn nog eens prijsverhogingen! uiteraard schuift de klantenservice dit af op hun leverancier die de prijzen verhoogd zou hebben. ik heb er zo mijn twijfels bij

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 4

Na 2 weken nog steeds geen pakket, terwijl ze zeggen dat het bezorgt is.

Ophaal punt bleek niks te hebben, vervolgens word er gezegt dat het bij mij thuis afgeleverd word. weer/nog steeds niks.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0

Zeer goede ervaring!

Heb iets verkeerd geleverd gekregen, beste man heeft zijn best gedaan om het goede product na te sturen. En die kwam gelukkig snel er achter aan. Bedankt!

komen afspraken niet na

bestelling geplaatse zou de volgende werkdag worden verstuurd echter werd twee dagen later op zich geen ramp, maar er wordt geen gevolg geven aan de eigen gemaakt afspraak en dit moet niet gebeuren ik moet meteen betalen jullie moeten meteen verzenden.

Snelle levering/service Past perfect

Zoeken en bestellen ging erg makkelijk. Daarna vlot verstuurd

Zoeken en bestellen ging eenvoudig. Onderdeel is vlot en goed geleverd.

Accuraat en behulpzaam

Ik ben zeer goed geholpen. Het onderdeel is een dag later na de bestelling geleverd.

Badr

En hele goede service

Snel en accuraat

Top producten en snel geleverd

Prima keuze, snelle verzending

op zoek naar opties voor vervanging van onze Nissan Almera Tino, vrij snel uitgekomen bij Winparts. Het artikel voldoet aan de verwachting, verpakking en verzending waren prima geregeld, dus graag tot een volgende keer!

Vlotte afhandeling

Positief

good service

Just one problem the bottle top from the window cleaner had come loose and everything was soaked and the parcel was leaking a pity it was the only problem.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 6

Wat een slechte service

Wat een slechte service. Winparts stuurt het verkeerde op ( Motip bodem coating ipv handrem kabel ) wat ik niet besteld heb en meewerken om alles recht te zetten ho maar. Meerdere malen een dame gesproken van de klantenservice die zou terugbellen maar ik wacht nog steeds. Nu een voucher gekregen van het bedrag maar zonder verzendkosten die ik betaald heb. Echt fijn dat als hun fouten maken het mij geld kost. Ik hoop dat ik ooit nog eens teruggebeld word.

Zeer positief

Juiste producten besteld en ontvangen door koppeling aan kenteken.

Prima geleverd en snel

Goede ervaringen met winparts

Geen normale reactie op klacht

Er komt een defect onderdeel binnen maar 3 van de 4 producten zijn al geïnstalleerd. Dan krijg ik het verzoek om alles terug te sturen. Stuur gewoon het losse onderdeel op of desnoods een nieuwe set. Maar ik ga niet 3 producten van de 4 weer demonteren om een nieuwe set te.ontvangen. slechtste service ooit.

Levering mag sneller

Nu al paar maal vertraging bij levering gehad. Word wel netjes opgelost maar ik heb liever de onderdelen op tijd.

5 Banksstraat

Ede 6718 XP