Gewoon zoals het hoort.

Ga zeker vaker wat bestellen

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 10

op het moment heel slecht - voornamelijk communicatie

Had vroeger nooit problemen, ging prima. Maar op het moment is de klantenservice afhandeling onder niveau! Slechte tot geen communicatie - wordt niet geluisterd of lezen de mail/app niet goed. Nu al weken te wachten op mijn spullen. en dan wordt er eindelij geleverd zijn het totaal de verkeerde spullen. nou probeer dat maar weer is in goede banen te leiden. nu nog steeds mijn spullen niet!! dit kan beter Winparts!!!

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 2

Altijd de juiste onderdelen gekregen

Verzending mag wel iets sneller

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 9

snel en keurig bezorgd

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 8

Prima geregeld

Makkelijk en snel besteld. Ook snel geleverd

Top bedrijf

Fijne website overzichtelijk duidelijk, mooie prijzen en snelle levering.

Zeer snelle levering !

Zeer snelle levering van het bestelde schoonmaakmiddel voor mijn camper.

Bestelde koplamp zat kapot in de doos

Bevestiging van koplamp was uit de behuizing gebroken. Zelf gerepareerd maar slecht is het wel. Andere onderdelen voor de Citroën pasten prima

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 7

Super goed

Goed, wat je mag verwachten

Alles gaat volgens wat er wordt omschreven, TOP

Super snel en goed spul

Was snel binnen en top spul

Gewoon goed, zoal het hoort.

6 artikelen besteld. Site overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik. Snel en correct bezorgd.

Duidelijk beschrijving

Super snel geleverd.

Juiste onderdelen /snelle levering

Prima snelle levering

Het is een goede site alleen de verzendkosten zijn een dingetje omdat als je iets goedkoopst nodig heb mag je meteen 7 euro verzendkosten betalen dat is echter heel zuur als je al klant bent. Als dat in de toekomst anders kon dan zijn er vele gelukkig denk ik.

Snel en professioneel

Juiste product ontvangen, na controle kenteken. Product van goede kwaliteit en snel geleverd.

Alles zoals omschreven en snelle levering

Goed passende onderdelen

Super materiaal geleverd!!

Goed, vakkundig en stuk beter dan de concurrentie

Winparts is voor een webshop vrij kundig. zetten de informatie van producten duidelijk en helder neer. Ook de keren dat ik wat retour heb gestuurd is er nooit een probleem van gemaakt. en van de klantenservice heb ik altijd goede medewerking gehad. Het zou alleen fijn zijn als ze groter assortiment voor wat oudere auto's hadden, maar ik begrijp dat niet alles kan.

vlot en volgens verwachting

vlot en volgens verwachting

Goede en vlotte service

Defect onderdeel opgestuurd gekregen

Ik heb snel een nieuw exemplaar nodig maar krijg op mijn berichten geen antwoord

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 4

Geen ster

Nog slechter dan autodoc

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0

Zeer de moeite waard.

Zeer duidelijke webshop, prima geregeld en goed voor elkaar. Helaas moest ik een artikel retourneren ook dat was zo geregeld zonder enig probleem, gewoon mijn geld retour.

5 Banksstraat

Ede 6718 XP