Snelle en keurige levering

Snel ontvangen en voldeed aan de verwachtingen

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 9

Prima ervaring

Ze denken prima mee

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 10

TOP

Correcte afhandeling en snelle levering. Gewoon een goed bedrijf

goed en snel

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 8

Diverse keren onderdelen besteld. Steeds hoed dpil en snelle levering.

Mwah

Website prima, aanschaf ging makkelijk en ook snel verzonden maar sinds de aanschaf vrijwel DAGELIJKS SPAM IN MIJN MAILBOX, en dan ook nog dit soort geleuter. Tip: NIET DOEN. Ik weet al dat jullie bestaan. Als ik meer troep nodig heb kom ik vanzelf weer bij jullie terecht. Trackers in de mail ben ik ook geen fan van.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 3

Alles prima

Levering punctueel op tijd

Winparts.nl was zeker niet de goedkoopste met het bestelde onderdeel maar zeer zeker wel de snelste met de levering binnen 1 dag na bestelling waardoor ik het onderdeel dezelfde dag, na de ontvangst van het onderdeel, nog kon monteren.

Goede prijzen en snelle levering

Product was snel thuis

Optijd geleverd, en vakkundig uitleg op de website te vinden

super goed!

alles was snel en voor een goede prijs verzonden

Makkelijk bestellen

Een fijn en benaderbaar bedrijf met praktisch alles op voorraad niet te duur en altijd snel geleverd , alleen op de imail antwoorden is een dingetje, daarin tegen wel makkelijk telefonisch contact.

Accu besteld

Altijd prima

Snel besteld en snel ontvangen!

Geadviseerde onderdelen passen niet

Spullen waren snel binnen, maar bijna alles van de bestelling paste niet op mijn auto. Je kan niet uitgaan van het advies van Winparts aan de hand van je kenteken.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0

Slechte Communicatie

Onderdelen besteld voor mijn auto. Na 4 dagen contact opgenomen met Winparts. De onderdelen zouden niet leverbaar zijn. Bij het artikel staat op de website als (gelijk leverbaar). De nogal onvriendelijke man kon me wel een alternatief aanbieden. Echter moest ik dan wel behoorlijk wat bij betalen. Op de vraag waarom ik niets gehoord had omdat het niet leverbaar was en dat ik daar geen bericht over heb gehad kreeg ik het antwoord 'weet ik niet' Ik heb de onderdelen laten annuleren en ga wel ergens anders heen waar je wel gewaardeerd wordt en vriendelijk behandeld wordt.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 2

Levering

Zaterdags bestellen, levering woensdag

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 5

Gewoon goed

Heele verbeterende winparts

Goede ervaring product snel geleverd en retour zending vlot geregeld

Op tijd geleverd en goede bezorginfo.

Heb ik al gezegd.

Toppie

Alles in goede orde ontvangen ook de bestelling was compleet en kan gaan beginnen. Echte aanrader.

Supersnel

Accu besteld, volgende dag voor 14.00 uur bezorgd op het gevraagde adres! Heel snel en netjes.

snel geleverd, goede prijs

Goed product, snel geleverd, goede prijs

5 Banksstraat

Ede 6718 XP