Goede service, snel geleverd en een lief handgeschreven kaartje erbij. Top!

Goede service, snel geleverd en een lief handgeschreven kaartje erbij. Top!

Mijn mooie ruime leren laptoptas is vlot en in goede conditie bezorgd.

Heel blij ben ik met mijn prachtig uitgevoerde leren Chesterfield rugtas. Na de bestelling verliep de bezorging erg vlot en netjes. De service is klantgericht en correct. Bij deze actieaanbieding kreeg ik leatherwax en een mooie leren broekriem cadeau. Helemaal top! Bedankt Lataza.

Uitstekend, erg mooie tas

Erg mooie tas van mooi leder. Goed verpakt en en kaartje erbij! Prima gegaan. Top.

Snelle levering en prima kwaliteit

Tas besteld voor de verjaardag van mijn vrouw die er heel blij mee is. Snelle levering en de kwaliteit is prima. Wat erg lief was was het persoonlijke kaartje van Jannie die me veel plezier wenste met mijn aankoop. Dankjewel Jannie!

Lekker snel geleverd

?

Prima en vriendelijke service.

Ik heb al meerdere keren aankopen gedaan. Ik ben altijd vriendelijk te woord gestaan door Jannie als ik vragen had. Zeker aan te raden.

Mooie producten voor een mooie prijs

Nieuwe laptoptas besteld, was helaas niet op voorraad wat ook duidelijk was aangegeven met de bijbehorende levertijd. Verder alles conform planning en duidelijk gecommuniceerd via mail updates. Erg tevreden!

Prima service, voldoet aan de verwachting

Vlotte levering, goed produkt

Op tijd in huis! Dankzij extra inzet!

Er is extra moeite gedaan om mijn bestelling op tijd in huis te hebben! Zo fijn! Dat noem ik nog eens meedenken met je klant!

Superfijn

Leuk contact gehad

Super winkel

Snelle levering!

Mooie stevige tas!

Snelle en vriendelijke service. Er zat een persoonlijk handgeschreven kaartje bij de aflevering. Zeer attent!

Kwaliteit geurt je tegemoet.

Fantastische vormgeving met verrassende elementen. Goede robuuste uitstraling en kwaliteits leer. Gevoel er heel lang van te kunnen genieten. Echter: had graag er iets willen laten graveren. Ben na heel lang zoeken toch uitgekomen bij de juiste kwaliteitsaspecten met schoonheid.

Superfijne service, snel contact

Prachtige laptoptas gekocht en megasnel geleverd! Jannie denkt echt met je mee bij vragen en het contact is snel, vriendelijk en makkelijk, wat zorgt voor een fijne klantervaring. Ik ben super tevreden en raad Lataza 100% aan!

Zeer mooie rugtas, snel en goed geleverd

Het product is precies zoals ik verwacht had

Voldeed aan de verwachtingen

Deze mooie tas voldeed precies aan de verwachtingen die ik kreeg bij het bezoeken van de website. En de service is perfect.

Snelle levering, goede prijs

Goed bereikbaar, snelle levering, goede prijs.

Mooie collectie, snelle en vriendelijke service en levering

Dit is de tweede laptoptas die ik via Lataza koop en ben er weer super blij mee

Ik heb de SOCHA Dames Laptoptas 15.6 inch Silver Tip Croco Bruin besteld. De tas kwam snel, keurig en goed verpakt aan. Met een leuk persoonlijk kaartje van Jannie erbij (mooie handschrift trouwens). Helaas voor mij was de tas te groot…ben zelf Short…dus spijtig genoeg moeten retourneren. De service is goed. Ze reageren snel op je mail…ik zal in de toekomst hier zeker nogmaals bestellen.

Prima webwinkel

Mijn eerste bestelling gedaan. Snelle verzending, mooie tas. Beschrijving en foto's komen prima overeen. Leuk dat er een persoonlijk kaartje bij zat :)

Gewoon top. En een geweldige klantenservice.

Precies wat ik hier boven schrijf. De verwerking van mijn bestelling ging prima. En toen ik een vraag had, ontving ik binnen 2, 3 uur een helder antwoord.

15 Middenwei

Siegerswoude 9248 SJ

About Lataza

Laptoptassen alleen maar zwart en saai? Echt niet meer! Lataza biedt online een groot assortiment stijlvolle laptoptassen, iPhone & iPad hoesjes en Apple accessoires aan. Zeer goede service en klantgerichtheid, zowel vóór, tijdens als na het bestellen. Makkelijk bereikbaar via mail, telefoon en livechat. Gratis en snelle verzending binnen Nederland, België en Duitsland. 30 dagen bedenktijd en gratis retourneren.