Filter

Súper !

Fijn contact met klantenservice, snel reactie.

Top webwinkel, snelle levering en top service!

Portemonnee besteld, sneller geleverd dan voorspelt. Na kort in gebruik genomen te hebben liet een stiksel los. Hierover een garantie ticket aangemaakt en de volgende dag een nieuwe in huis. Erg vriendelijke service, snel oftewel zorgeloos online bestellen!

Goede klantenservice, snelle levering!

Mijn vraag werd snel beantwoord. Door mijn eigen fout (type fout in mailadres) kreeg ik geen bevestiging. Dit werd snel hersteld en ik ontving alsnog een bevestiging van mijn bestelling.

Niets op aan te merken

Prettig website, snelle levering, goed verpakt, mooie laptoptas!

Top zou hier zo weer bestellen indien nodig

Mooie prijs , en super snel geleverd

betrouwbaar

Lataza levert de producten die ik wil al jaren lang.. en dat geeft klantenbinding

Topservice en keurignette supersnelle levering!

Super fijn en klantgericht

Communicatieve en service gerichte onderneming.

Perfecte levering van een top product!

Geen verdere opmerkingen

De aangeschafte kantoortas is helemaal het einde!

De aangeschafte kantoortas is helemaal het einde! Website goed, afhandeling goed, vervoer goed. Veel succes!

Mooie tas !

De tas die ik mijn schoondochter voor haar verjaardag heb gegeven, is met veel enthousiasme door haar in ontvangst genomen. De tas ziet er mooi uit. Helaas miste er klein detail, waarop adequaat is gereageerd door Lataza, prima service.

Snelle levering, blij met de laptoptas

Goede overzichtelijke site, snelle levering en goed verpakt. Ruime keuze.

Goed en zorgvuldig verpakt.

Product is zoals op het plaatje

Heb nog geen ervaring, mijn man krijgt het voor zijn verjaardag

Netjes geleverd

Netjes op tijd geleverd

Erg fijne service!

Uitstekend klanten contact. Bestelde een nieuw hoesje dat net uit was, het was nog onduidelijk wanneer deze binnen zou komen. Ze stuurde mij een bericht dat ze met de leverancier contact hadden en wanneer ik hem kon verwachten. Erg tevreden.

Lang wachten wordt beloond!

Het product wat ik besteld had, was nog niet voorradig. Ik werd heel netjes op de hoogte gehouden over wanneer het wel leverbaar zou zijn. Erg fijn.

Zeer klantgericht

Tijdens de twee maanden vertraging van de levering van het door mij bestelde product ben ik goed op de hoogte gehouden over het te verwachten leveringstijdstip. Tijdens het lange wachten werd ik zeer attent leuk beloond.

Uitstekende kwaliteit

Mooie tas ontvangen die aan alle verwachtingen voldeed..

Goede kwaliteit!

Goede kwaliteit voor de prijs! Echt een aanrader.

Zeer goede ervaring en bij problemen losse ze het op

Prachtige tas en snelle levering, top!

Bestelling proces was eenvoudig en de levering was snel. Ook duidelijke omschrijving bij de producten waar je wat aan hebt.

Uitstekende koopervaring

Mooie tas gekocht van Castelijn & Beerens. Prima service en snelle reactie van klantenservice. Duidelijk bestelproces en korte bezorgtijd.

Supergoede ervaring!

Alles verliep als van een leien dakje, maw vanaf het kiezen over het bestellen tot het uiteindelijke aankopen, verliep alles Supergoed! Ik was op zoek naar een mooie, originele en degelijke brillenkoker en heb mijn keuze gevonden hier bij Lataza. Waarvoor dank!

Service en snelheid prima

15 Middenwei