Filter

Product zoals omschreven en snel verzonden

Ik kan hier kort over zijn, goede service waar niks op aan valt te merken. Goede webshop welke doet wat die moet doen..

Super snelle levering en retour

Helaas was de tas die ik had besteld niet helemaal wat bij me paste. Maar dat was geen probleem, super netjes geregeld Kan me voorstellen dat veel retour niet fijn is, dus aangeboden het zelf retour te brengen. Dat was niet nodig. Buitengewoon vriendelijk.

mooie producten, goede service

Netjes op de hoogte gehouden dat het artikel niet op voorraad was en over de levertijd. Alles toch goed gekomen!

Goede service - artikel naar verwachting

Ik had een fout hoesje besteld maar aan de hand van een telefoontje hebben ze keurig mijn bestelling aangepast.

Meedenkend met het ondernemersschap van haar klanten

Mijn zoektocht als bedrijf voor de juiste laptoptassen verloopt niet geheel makkelijk. Welke keuze maak je voor de laptop(s) en wat is het gebruiksgemak? Daar heeft Lataza een goede website voor met alle informatie beschikbaar. Echter men staat vanuit klantenservice graag klaar om net dat extra beetje te doen om persoonlijk mee te denken. Dank daarvoor. Daarnaast was er een laptoptas van Burkley van enkele jaren oud. Hiervan was de rits recent kapot gegaan. Deze mocht kosteloos geretourneerd worden ter reparatie. Ongeacht dat ik er niet op gerekend had en begrijp dat een tas van circa 4 jaar oud best wel eens wat mankementen kan vertonen , was ik blij verrast! Goede service , betekend ook duurzame klanten. Nogmaals dank en op naar de volgende mooie laptoptassen bij Lataza! Mvg, PAul

Snelle levering en keurig verpakt

Keurig verpakt en snel geleverd. Nette communicatie met een prachtig product.

Goede ervaring

Blij met de tas die ik voor mijn man zijn verjaardag heb gekocht. Mooie kwaliteit en precies goed qua maat.

Gewoon Goed!!!

Dit is mijn eerste ervaring met Lataza. Gewoon goed..dat is alles omvattend. Voor herhaling vatbaar. Oant sjen

Wachten meer dan waard eer dat de bestelling geleverd kon worden

Erg blij dat ik heb gewacht ondanks het langer duurder, dat kwam door de leverancier van mijn iPhone hoes dat er vertraging was en niet door Lataza. De inschatting dat hij in Januari geleverd kan worden klopte dus.

Top levering

Zeer snelle verzending en prima levering. Erg blij met de service dat er geboden wordt.

Alles naar behoren ontvangen, ik heb reeds meerdere producten van Bookbook in gebruik. Over de iphone tasjes ben ik maar matig tevreden, als je uw id kaart er in steekt is het moeilijk om ze er weer uit te halen, de ruimte is te diep en de kaart gaat er helemaal in, als je ze wil uitnemen blijft ze aan de stiksels met de kleine ronde uitsparingen vastzitten. Dit heuvel heb ik reeds bij al de bookbook cases (circa 15 stuks) die ik van Twelve south in mijn bezit heb gehad gemerkt. Hopelijk komt er snel verbetering in

Eind november hoesje besteld maar door leveringsproblemen van de bij twelvesouth pas leverbaar eind januari. Kon zolang niet wachten en zonder problemen geld terug gekregen en in winkel ander merk hoesje gekocht. Hierover echter niet zo tevreden en hoesje nu toch opnieuw besteld. Levering na 3 dagen zoals beloofd en hoesje perfect zoals ik het van twelvesouth gewoon ben.

Geleverd zoals afgesproken.

Alles is keurig geleverd. Dus ja prima service.

Snel en duidelijk

Ik had 2 covers besteld van TwelveSouth bookBook (1 voor de iPad Pro en 1 voor de iPhone 13 pro). Omdat nog niet helemaal duidelijk was wanneer de BookBook voor de iPhone zou binnenkomen (nieuw product van TwelveSouth), kreeg ik netjes de vraag of ik de iPad BookBook apart opgestuurd wilde krijgen of pas samen met de iPhone BookBook. Ik heb de iPad hoes daarna eerder gekregen. Maar nog geen week later kwam tot mijn verbazing ook de iPhone hoes al binnen (terwijl die pas eind januari verwacht werd). Goede service. En erg tevreden met mijn beide nieuwe BookBooks.

Zoals het hoort ...

Correcte afhandeling

Prima site, snelle levering, Alles okay!

Correcte afwikkeling

Heel mooi!

Creatief meedenkend!!

Eerlijke mensen die meedenken in oplossingen, daar hou ik van!

Top bedrijf qua klantgerichtheid en klantbeleving MET kwaliteitsproducten

Alle ervaring is top. Het product zelf is een meer dan prima kwaliteit, maar de ervaring met Lataza als organisatie is nog beter. korte lijntjes, oplossingsgericht en goede levering.

Doen wat er wordt beloofd, erg betrouwbaar dus

Levering binnen de beloofde tijd

Voor spoedige bezorging

Tas is zijn prijs absoluut niet waard

Aanpassing. Alles werd netjes opgelost. Ik heb de tas kunnen terugsturen en het bedrag werd teruggestort. Aangekochte tas : Gigi Fratelli Dames Leren Laptoptas 17 inch Romance Business ROM8007 Rubino Bestelling en levering verliepen correct doch met vertraging. Kwaliteit van de tas laat te wensen over. Ziet er cheap uit. Lijkt precies een tas wat je op de markt koopt. Beschrijving klopt ook niet helemaal. Er staat dat de ritsen tot beneden open kunnen. Dit klopt niet. De verstelbare schouderriem is helemaal niet comfortabel en kan niet volledig ingekort worden. Ze is ook alles behalve ruim, met een A4 ordner erin moet je al veel moeite doen om er nog extra dingen in kwijt te kunnen. Op de koop toe merkte ik vandaag dat de naden van het stof van het laptop compartiment aan het loskomen zijn. Ik kan ze spijtig genoeg niet terugsturen aangezien ik ze vandaag gebruikt heb. Mede hierdoor heb ik dus gemerkt dat ze niet praktisch is en de prijs niet waard is.

15 Middenwei

Siegerswoude 9248 SJ