Filter

Snel, duidelijk en betrouwbaar

Overzichtelijke site en snelle levering.

Snel, duidelijk en betrouwbaar

Overzichtelijke site en snelle levering.

Super ervaring en prachtige tas

Super hoe ik via de chat te woord werd gestaan en ze hielpen met de goede keuze ! Snel en conform afspraak geleverd Zeker aan te bevelen

Keurig op tijd geleverd

Kleur verschil op foto en in echt

Perfecte levering.

Mijn nieuwe aanwinst snel en goed verpakt ontvangen!

Prima geregeld allemaal

Mooie tas besteld, beetje verwarrend mbt tracking vd zending, maar verder alles prima.

Perfect advies

Ben tijdens mijn zoektocht naar de ideale tas voor mij uitstekend geadviseerd door Jannie van Lataza. Ze snapte precies wat ik bedoelde en ik ben zeer tevreden over het resultaat. Eindelijk heb ik een tas waar echt alles in past en waar ik mee voor de dag kan komen. Ze hield zelfs rekening met hoe de tas mij staat, vanwege mijn lichaamslengte. Zelf nooit aan gedacht.

Mooie kwaliteit, gedegen bedrijf!

Mijn ervaring met Lataza is goed te noemen. Als opbouwende tip zou ik mee willen geven dat ik het prettig gevonden zou hebben als lataza na bestelling en betali geven nog een berichtje zou sturen binnen welke termijn er geleverd wordt. Dat geeft iets meer duidelijkheid. Het staat weliswaar in de levercondities maar een extra bevestiging is toch fijn.

Geweldige service!

Helaas was mijn product niet in optimale staat, maar lataza heeft dit snel, in goed overleg en keurig opgelost!

Mooie tas voor de dagelijkse boodschapjes

Mooie kwaliteit leer en mooi van vorm

goed product, goede service, prima!

Mooie en degelijke tas, zijn geld waard, niets te mekkeren

Netjes en snel besteld via de site .

Snelle levering, goede prijs

De levering was snel, het product op voorraad en de prijs goed.

De tas ziet er geweldig uit, jammer dat een stoffen tas zo duur is, in vergelijking met een lerentas

jammer dat een stoffen tas zo duur is, in vergelijking met een lerentas

Super goed bedrijf, super mooie tas

Fijn bedrijf, duidelijk en flexibel. Keurig geleverd Top !!

Eindelijk gevonden.

Eindelijk gevonden de riem die ik zocht. Heb diverse winkels bezocht maar niet gevonden. Bij Lataza ben ik wel geslaagd.

Snelle bezorging! En hele mooie stijlvolle tas die ik voor het werk gebruik. Mijn laptop en andere spullen passen er makkelijk in. Complimenten en zal zeker hier weer bestellen!

Top! Snelle levering en prachtige collectie

Heel fijn bedrag , veel keus , en goede service ! Tot de volgende keer

Kwaliteit en goede service

Erg blij met het product en met de service van Lataza. Vriendelijk en correct.

Snel en makkelijk

Snel geleverd!

Snelle service, product volgens omschrijving uitgeleverd

Alles verliep vlekkeloos.

Service met een hoofdletter

Super service en advies ontvangen. Eindelijk een webshop die het verschil weet te maken. Hulpvaardig en efficient. Jannie denkt mee en zoekt de juiste oplossingen. Hier gaan we terugkomen.

ik heb nog niks ontvangen

waardeloos en onduidelijkheid alom

Super vriendelijke en snelle service

15 Middenwei

Siegerswoude 9248 SJ