Filter

Prachtige tas

Super snelle levering van mijn prachtige tas.

Goede prijskwaliteit verhouding

Gezocht , gevonden, snel geleverd

Ik was op zoek naar deze tas En vond hem hier bij lataza . En ook op andere sites Maar de uitstraling van de site En het extra product wat je er gratis bij kreeg ( een spuitbus leer onderhoud , of een portemonnee van het merk van de tas) Heeft mijn overtuigd om de tas hier te bestellen. En hij kon ook de volgende dag geleverd worden. Dat is ook een pluspunt. Ben zeer tevreden met mijn aankoop.!

Snel geleverd goed product

Sneller geleverd dan op de site stond aangegeven

Snelle levering!

De tas werd snel geleverd en zat goed en netjes verpakt.

Goede kwaliteit, mooi formaat alleen de kleur valt mij tegen

de kleur is anders als op de foto, ik zou het zeker niet cognac noemen. Geen kleur die ik bij een leren tas verwacht.

Snelle levering en super goede ervaring met een leuk cadeautje erbij! Helemaal top!

Mooie tas

Mooie tas, goed ingepakt, fijne kortingscode.

Goede levering

Alles is geleverd volgens afspraak. Netjes en betrouwbaar.

Snelle levering ,goed verpakt

Snel geleverd en goede service!

Tassen worden snel en netjes geleverd. Ook terug sturen geen probleem. Ik had een vraag en die werd telefonisch keurig beantwoord. Topsite om mooie luxe tas te bestellen!

snelle levering en oplossingsgericht

Ik ben goed tevreden met de Burkely leren laptoptas

snelle levering en oplossingsgericht

Ik ben goed tevreden met de Burkely leren laptoptas

Mooie tas, kleur is wat afwijkend van de foto.

Mooie tas alleen de kleur viel me iets tegen (beetje lichter dan op de foto). Behandeld met lederbalsem en nu wel een mooie kleur. :-)

Top service.

Top service. Heel klantvriendelijk en korte lijntjes

Perfect product, correcte levering.

Product voldoet helemaal aan verwachting. Prachtig leer en veel opbergruimte. Snelle en correcte levering. Een aanrader!

Uitstekende service!

Snelle levering en goede communicate mbt tot de levering ! Ze deden echt hun best om de tas op tijd af te leveren ivm een verjaardagskado!

Goede kwaliteit en service!

De leren portemonnee bleek naar verwachting. Goede kwaliteit! Er ging iets mis met de levering, maar dat werd prima opgelost door de klantenservice.

Gewoon goed

Goed zonder problemen.

Snelle levering netjes aangeleverd

Mooie leren sleeve voor een goede prijs

Overzichtelijke website. Veel keuze. Heb een mooie leren sleeve besteld. Iets te groot voor laptop, maar zo wat extra ruimte voor notitieboek oid. Levering prima.

Mooi product

Kwalitatief mooi en moderne lederen tas

Fijne en uitstekende service.

Het contact met Jannie van de klantenservice was uitstekend. Zij reageert snel op mailtjes, is vriendelijk en levert een nette en prima service. Heb dit nog maar weinig mee gemaakt op deze manier. Zal zeker weer een aankoop bij jullie doen in de toekomst.

Het bestelde snel geleverd

Het bestelde is snel en onbeschadigd geleverd. In tegenstelling tot wat vermeld werd paste de enveloppe waarin de doos verpakt was niet door de brievenbus, En het is toch een heel gewone nieuwe brievenbus in de deur.

Prima bedrijf met goede service.

Bestellen, betalen en de volgende dag al binnen!

15 Middenwei

Siegerswoude 9248 SJ