Filter

Prachtige schoudertas

Prachtige schoudertas voldoet volledig aan mijn verwachting. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Veel keuze en goede service

Er ging iets mis met mijn bestelling, dat was in no time heel goed opgelost.

Makkelijk bestellen voor een goeie prijs en snelle levering!

Correcte levering

Levering verliep netjes. Tas goed beschermd verpakt.

Uitstekend.

Mooi aanbod, bestelproces zeer duidelijk. Daarnaast uitstekende en oprechte service. Aanrader.

Mooie producten, eerlijke prijs, snelle levering en dus super service!

Snel en perfect bezorgd

Wat kan ik verder vermelden?

Snel verstuurd

Leuk met een card wallet als extraatje bij bestelling

Slechte afhandeling

Maandag 7 juni een laptoptas geretourneerd, Dinsdag 8 juni aldaar binnengekomen ( trac en tracé code ) zegt genoeg. Tot op heden Vrijdag 11 juni nog steeds geen bevestiging van retour...... Aanvraag voor de retour aanvraag ging ook al met erg veel moeite.

Handige website, snelle levering

Duidelijke snelle website, keurige levering

Klantvriendelijk en betrokken

Mijn bestelling betrof een laptoptas als kado voor mijn vrouw. Na bestelling kreeg ik ter herinnering een e-mail over de levertijd. Daarbij kwam de leverdatum dicht in de buurt van de verjaardag zelf. Er werd mij gelijk vertelt dat dit goed zou komen. Vlak voor levering kreeg ik een persoonlijk bericht dat de tas was verzonden en werd mij (en dus mijn vrouw) een fijne verjaardag gewenst. Erg prettig als mensen zo betrokken zijn bij je bestelling.

De tas is prachtig, levering wat traag

Ik heb zo'n drie maanden geleden een laptoptas van het merk Gigi gekocht. Het was een lange zoektocht maar deze vond ik het allermooiste. De levering bleek echter heel lang te duren, maar liefst 3 maanden.

Persoonlijke service, meedenken

Een bepaalde tas kon niet op tijd geleverd worden, ik had het als cadeau nodig. Lataza dacht zo goed mee dat ze me zelfs verwezen naar een andere webshop.

Geweldige service

Heb jaren geleden een prachtige plevier tas gekocht. Een schroefje bij de gesp was losgelaten. Heb gebeld met Lataza. Zij hebben direct contact gelegd met Plevier en een aantal schroefjes naar mij laten sturen. Dit bedrijf is echt het toonbeeld van perfecte service. Robbert van der Wal Victoraad Financieel Advies Amersfoort

Mooie tas, levering was goed

Het product ziet er goed uit. Alleen het moet nog cadeau gegeven worden dus dan pas weet ik of het in de smaakt valt...

Te ate levering, maar prima tas

Mooie stevige, nette laptoptas besteld. Heel blij mee. Ik hoop dat hij in praktijk (bij gebruik) ook netjes blijft en de kwaliteit ook goed is. Daar kan ik nu nog niet over oordelen. Maar "vandaag besteld, morgen in huis" maakt Lataza echter niet waar. Dinsdagmiddag besteld, had dus woensdags geleverd moeten worden, maar uiteindelijk vrijdag pas ontvangen.

Geweldige service

Vond mijn tas te bruin en geen cognac kleur. Gebeld en ze gingen direct de fabriek bellen of er nog andere kleurbaden waren en belde direct terug. Super service. Tas geretourneerd maar wel direct een nieuwe bij hun besteld. Ik hou van goede service.

Prettig te woord gestaan en meegedacht!!!

Zeer tevreden over de service

Prachtig model.

Ik ben een beetje teleurgesteld. Aan beide kanten van het handvat , zijn kleine ronde vormpjes voorzien. Een soort siernagel. Deze zaten allebei afgebroken in de verpakking. De water bestendige spray is super. Hij maakt geen vlekken.

Een geweldige service

Zeer snel geleverd, mooie tas, keurig verpakt. Kan niet anders concludeerden dat het een zeer snelle, nette en geweldige services was.

Alles in orde,goed ingepakt en vlugge levering.

s-middags besteld, andere dag 's-middags in huis

Producten zijn precies als op de foto. Kortom, ik ben een tevreden klant! Bij Lazata bestellen is voor herhaling vatbaar.

Online bedrijf met persoonlijke gerichtheid

Heb het telefonisch onderhoud als zeer prettig ervaren, een 5 sterren waardig

15 Middenwei