Filter

Snelle levering - betrouwbaar - alles goed op te volgen - goeie kwaliteit! Prijs ok

Gewoon goed!

Doen wat ze beloven

Zeer klantgericht en fijne service! Daarbij een snelle levering. Hartelijk dank.

Snel gevonden en keurig thuis bezorgd

Het zoeken naar de juiste laptoptas ging gemakkelijk. Bij het afrekenen nog een leuk cadeautje op de koop toe. Vervolgens is het conform afspraak bezorgd netjes en zonder schade.

Schitterende tas

Duidelijke site, snel geleverd in stevige doos met zelfs een “beschermtas” erbij voor als je de tas niet gebruikt en in de kast staat. Kwalitatief zeer mooi en degelijk gemaakt met zeer goede materialen.

Mooie duidelijke website

Goede website. Mooie aflevering van het bestelde product.

Mooi product.

Perfect voor mijn iPad pro12.9 en mijn MacBook Air.

Fantastische service

mooie producten, snelle levering en zeer vriendelijk aan de telefoon

Goed product en netjes op tijd afgeleverd

Zie boven

Super snelle levering!

Laat in de avond besteld en de volgende dag al in huis! Verpakt in een stevige doos.

Zeer klantvriendelijk

Zeer klant vriendelijk en snelle levering

goede website en snelle levering

Was niet tevreden , maar er werd goed naar me geluisterd, service was prima

Ben er helemaal niet blij mee!! IPad Pro 10,5 past niet goed.... Rand is te dik , dus je kunt niet goed bij de knopjes, Touch ID werkt daarom niet goed , Eerlijk gezegd zonde van geld

retourverwerking duurt erg lang

Op 8 april zijn mijn retouren ontvangen en na ruim een week nog steeds mijn geld niet terug. Geen aanrader om hier dure tassen te kopen in coronatijd! Update: op 15 april zelf gemaild en retour is ontvangen geven ze aan. Op 16 april ook geld terug. Nav feedback gesproken met Lataza en als feedback gegeven dat klant direct na ontvangst retour iig een bevestiging ontvangt hiervan.

Helemaal prima

perfect

alles zoals afgesproken.

Verwerking order bij Lataza goed helaas 3 dagen vertraging bij post nl.

Goede tas voor een mooie prijs. Was ook heel snel binnen super service!

Mooi product en snelle levering.

Goede service!

Tas was er de volgende dag. Pakket was netjes verpakt. Ook stevig.

Mooie tas waarin mijn 17,3 inch laptop past. Eerder had ik een 17 inch tas gekocht waar mijn laptop niet in paste. Heel netjes geholpen en zelf s mij geholpen om er een te vinden die wel past. Zeker een grote aanrader, mooie spullen, snelle levering en een uitstekende klantenservice!

Zoals het moet zijn

Snel, netjes... Super tevreden!

gewoon goed met vriendelijke mensen toen ik hen belde.

Supersnelle en goede service

Het product dat ik besteld had was van super kwaliteit en gedegen verpakt.

15 Middenwei

Siegerswoude 9248 SJ