Filter

Alles liep zoals beloofd ! Ging snel en duidelijk met top service . Erg tevreden . De tas is erg mooi en voelt rijk aan ! Aanrader .

Heldere communicatie / mooie website

Prima Voelt goed

Adequate afhandeling

Mijn bestelde artikel was helaas niet voorradig. Dat kan gebeuren. Omdat de levertijd onbekend is heb ik de bestelling geannuleerd. Lataza heeft het geld snel teruggestort.

Lataza = Uitstekend!

Goede service (snelle verzending) en mooi assortiment producten. Voor herhaling vatbaar.

Snelle goede service.

Gebeld met een vraag over een tas die niet direct geleverd kon worden. Werd vriendelijk geholpen en later terug gebeld met meer informatie. Uiteindelijk was de tas binnen een paar dagen wel weer leverbaar. Een mooie tas, goede kwaliteit en zelfs een gratis busje protectiespray.

Persoonlijke en betrokken klantenservice

Ik heb heel fijn contact gehad met Lataza. Mijn geleverde bestelling klopte niet: verkeerde product in de verpakking, wat een fout was van de leverancier van Lataza. De helpdesk van Lataza was goed telefonisch bereikbaar en zij dachten met me mee voor een oplossing. Uiteindelijk heb ik het product gekregen dat ik wenste!

Snelle communicatie en goede service

Artikel was niet in voorraad maar Lataza heeft mij steeds correct geïnformeerd.

prima product

prima product en de levering was prima zoals was afgeproken

Bestelling netjes verpakt, leuk met gratis riem er bij en ook de snelheid van leveren was prima in orde.

Goede service en snel geleverd.

Product was snel binnen en netjes verpakt.

Duidelijk en snelle levering

Mooie website, waar veel keus is met een duidelijke omschrijving en foto's van de producten. Leuke acties,en tevreden over de levering.

Prachtige, kwalitatieve tas!

Laptoptas van topkwaliteit! Mooi leder, zacht, perfect volgens beschrijving. Verzorgd ingepakt en bezorgd.

snel en goed

Mooi assortiment! Levering precies zoals aangegeven.

Goede snelle service. Goed product voor een scherpe prijs. Raad het zeker aan!

Zoals verwacht, top!

Netjes verpakt thuis gekregen en mooie tas! Groot zoals ik zocht en oogt mooi! Top!

Dit is een heel prettig handig hoesje ! Helemaal top! Voldoet 100 % aan de verwachtingen

Goede service! Dag 1 besteld, dag 2 al in huis. Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe tas

Snelle service en prima website

Via de duidelijke website snel een keuze kunnen maken voor de tas die ik nodig had voor mijn werk. Prima geregeld met de retour zending van mijn tas. Dat mag niet aan Lataza, maar mijn laptop bleek groter te zijn dan verwacht.

Snel geleverd in prachtige doos met alles erop en eraan: zorg aan besteed. Mooi tas! Heel blij mee.

Goed bedrijf

Super snelle levering, kwalitatief goede producten

Aanrader!

Snelle verzending, prachtige producten, goed verpakt!

Snelle levering en goed product

Een aktetas besteld bij Lataza. De tas werd de volgende dag al geleverd en ik werd precies op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling. De tas bevalt prima en voldoet helemaal aan de beschrijving.

Gewoon goed

Zeer goede service

Reeds twee maal besteld en zeer tevreden.

Snelle levering. Duidelijke website.

15 Middenwei

Siegerswoude 9248 SJ