Filter

Ondanks drukte op tijd geleverd van kwalitatief zeer goede lederen tas geleverd!

Keurige en snelle afhandeling order met goede factuur: die ontbreken vaak bij webwinkels; bij Lavaza dik in orde.

Boekhoesje iphone voor mijn man besteld, de dag erop gelever.

Snelle levering, makkelijke website

De website is overzichtelijk en duidelijk, met veel foto's. Ook de voorraad is vermeld. Snelle levering en de aankondiging daarvan was helemaal in orde.

Snelle correcte service

Helemaal zoals beschreven. Vlotte bestelling en levering. Goede kwaliteit.

Uitstekend product

Derde Bookbook, nog steeds héél tevreden, Prachtig design, zeer functioneel! Goede service, snelle levering en een kwalitatief geweldig product

Goede service!

Vrouwen en tassen.... ik zocht een ruime en stijlvolle laptoptas en heb de ideale tas gevonden bij Lataza! Dat was nog geen makkie want er was zo veel keus! Maar dankzij de duidelijke site en de goede zoekfuncties ben ik goed geslaagd. Mijn nieuwe tas staat gepakt. Morgen gaat hij voor het eerst mee! Ik weet dus nog niet hoe hij in de praktijk bevalt maar ik ben er nu al heel blij mee!

Zeer behulpzame klantenservice

Net mijn tas besteld, bleek Lataza duurder te zijn. Bulkinkoper deed de tas voor 15 euro minder weg. Keurig opgelost en verschil terug gekregen!

Prima webshop.

Duidelijke webshop, betrouwbaar, goede en snelle antwoorden op mijn vragen. Levering van de tas prima; goed verpakt en track and trace per mail.

Mooie laptop tas met sjieke uitstraling

Tas zag er erg mooi uit, mooie print. Erg nethes afgewerkt ook de binnenkant, Zag er goed uit, mooi zacht materiaal en goed gevuld om beschadiging te voorkomen

Supersnelle service!

Ik moest een tas omruilen voor een kleiner formaat en nam hierover contact op met de klantenservice. De service die werd verleend was vriendelijk en duidelijk. Daarnaast reageerde de medewerker erg meelevend. Na een dag had ik de nieuwe tas in huis. Door het snelle handelen ban Lataza kon ik na het weekend met veel plezier beginnen aan mijn nieuwe baan. Super!

Zeer positief mooi product

Snelle levering goede kwaliteit

Zeer correcte en vlotte service; een aanrader!

Vlotte afhandeling en verzending van de bestelling, een aanrader!

Super lataza voor een moderne papa ;-)

Geweldige services

Prachtige, zeer handige en stijlvolle laptop tas. Levering was heel snel, ondanks Corona. Top!

Uitstekende keuze

De portemonnee is mooi en degelijk. Er passen veel pasjes en andere dingen in. De rits loopt ook heel soepel. Blij mee!

snelle en correcte levering

Goede afhandeling

Had een tas besteld die niet leverbaar was op dat moment Hebben naar een prima oplossing gezocht Had de andere tas mooi op tijd binnen Service van bestelling tot de levering een dikke voldoende

Prachtige portemonnee, precies zoals ik verwachtte

Ik zocht een nieuwe portemonnee bij mijn elders gekochte tas, en kwam bij Lataza terecht. Eigenlijk wil ik zo'n portemonnee eerst in handen hebben, maar dat ging in deze periode niet. Door de duidelijke foto's en maatvoering durfde ik de gok te wagen. Door de lange levertijd moest ik geduld hebben, maar dat wist ik van tevoren. Ik werd er keurig op de hoogte gehouden van de gang van zaken. En ja hoor, precies zoals ik de portemonnee had gedacht en ook de kleur was precies goed bij mijn tas. Alles paste erin, en hij is handig en overzichtelijk in gebruik. Als hij ooit versleten is, kom ik weer hier kijken voor een nieuwe.

Snelle levering, uitstekende service.

Super goede service!

Ik mailde en kreeg gelijk antwoord, ben erg blij met de service. Ook was het product snel binnen en word je goed op te hoogte gehouden waar je pakketje is.

Mooi product

Nog nooit een tas via webshop gekocht. Duidelijke website bij Lataza, prima service en ik ben gelukkig met deze mooie tas

Lange levertijden

November besteld, half januari geleverd. Wel is waar een kado van 14 euro erbij gekregen. Echter lang aan het lijntje gehouden en dus niet echt tevreden!

Ik heb het nog niet mogen ontvangen

Ik heb het nog niet mogen ontvangen

Bestelling geplaatst op Lataza, meteen een mail met een track and trace code. Dag erna was de laptoptas hier. Zat mooi verpakt in de doos. Retourpapieren zaten er netjes bij.

Ruime keuze, goede beschrijving, snel in huis.

Uit de ruime keuze kon ik, dankzij de goede beschrijving de gedroomde laptoptas vinden voor mijn volwassen, maar mentaal beperkt, nichtje. Het was niet gemakkelijk om de juiste tas te vinden. Na uren op het internet, kwam ik toevallig op deze site terecht. Ik zag al snel dat hier mijn beste kans lag om de juiste tas aan een goede prijs te vinden. Mijn nichtje is er super-gelukkig mee.

15 Middenwei

Siegerswoude 9248 SJ