Filter

Levertijd vrij lang maar de tas is geweldig!

Het duurde even voor ik de tas binnenhad, mede dankzij de feestdagen en drukte bij post.nl maar de tas is echt geweldig. Heel mooi en goed stevig om mijn laptop elke dag mee naar mijn werk te nemen.

Winkel waarbij service hoog in het vaandel staat.

Laptoptas uitgezocht op de overzichtelijke site. De gekozen kleur bleek niet meer op voorraad. Direct ontving ik een mail met daarin een aantal opties. Ik koos voor een andere kleur. Voor het ongemak kreeg ik er een leren riem bij! Alles de volgende dag in huis.

Super klantvriendelijk

Helaas kon mijn bestelling door alle corona maatregelen niet zo snel geleverd worden als verwacht. Regelmatig ontving ik updates hierover en kreeg ook een presentje als tegemoetkoming... had niet gehoeven, maar heel aardig. Zou hier zeker weer bestellen

Helemaal tevreden

Ook fijn dat ik bij Afterpay kon betalen, aangezien Lataza voor mij onbekend was

Snel geleverd en goed verpakt. Vrij prijzig, maar in mijn ogen het geld waard.

Service is heel goed

De levering duurde iets lager, maar kreeg netjes een mail. Product ook keurig verpakt.

Betrouwbaar & Degelijk

Opzoek naar een mooie werktas voor mijn liefje belande ik op de site van Lataza. Je kunt er snel en overzichtelijk aan de hand van je zoekkeuzes een selectie maken. Hun backoffice is telefonisch goed bereikbaar en dat is alleen maar top! Een vriendelijke stem genaamd Jannie verzekerde mij dat zoals de planning voor levering er nu uitzag de tas op tijd geleverd zal worden en dat gebeurde. Tumbs-Up!!

Genoeg keuze, goede prijs

Lang op zoek geweest naar een kleine tas. Advies ingewonnen bij Lataza. Keuze gemaakt en een dag later in huis. Top!

goede communicatie

voor mijn nieuwe Iphone 12 had ik de Twelve South BookBook in Pre order besteld bij Lataza, door Corona werd de levering vanuit de leverancier aantal keren vertraagd en Lataza heeft mij elke keer heel goed op de hoogte gehouden en toen de levering kwam heeft Lataza er nog een presentje bij gedaan voor het lange wachten. Goede Service! bedankt!

Veel te laat geleverd.

Ik had mijn iPhone 12 pro Max al 4 weken in huis , gebruikte de mobiel maar niet omdat dat ding iets te duur is om zonder hoes te gebruiken, 4 weken ipv een paar dagen kan echt niet

Ongelofelijk snelle service

Waanzinnige service binnen 1 minuut hebben ze via de chatfunctie gelijk mij geholpen bij mijn bestelling.

Uniek en een eyecatcher

Het duurde even voordat ik mijn bestelling ontving. Daar kon de leverancier niets aan doen en bleef mij op de hoogte houden. Als tegemoetkoming voor het ongemak kreeg ik voor niet een mooie creditcard mapje voor niets. Ik blijf klant

Mijn man is er enorm blij mee.

Mijn partner heeft enkele jaren geleden een bookbook gehad en wilde nu voor Kerst de nieuwe. Helaas is deze enkele dagen later geleverd maar mijn partner is er erg blij mee. Beurs en pasjes in een.

geweldig

goed klantenservice, mailen zelf ipv dat je er achteraan moet gaan. bestelling was iets later maar dat geeft niet als je weet waarom. en je niet zelf hoeft te gaan mailen en bellen. echt super service

Gewoonweg Toppieieie!

De bestelde book-book liep vertraging op, ik mailde voor meer info en kreeg telkens snel een antwoord - ook al hadden ze nog niet meer info over de levering. Dan plots een mail met excuses en een cadeau voor het ongemak - al lag het probleem bij de douane. Super-tevreden van de service (en de book-book)!

Prachtige tas, duidelijke communicatie, perfecte levering

De tas zag er precies uit zoals ik had verwacht. De foto's waren dus zeker representatief. De levering verliep ook soepel: de tas was zelfs al een dag eerder binnen dan voorspeld. Helemaal tevreden!

Geode service!

Snelle levering desondanks vertraging bij postNL.

Een bookbook is geen bookbook

Vele hoesjes verder, alles al geprobeerd. Blijft de BookBook van Twelve South "DeTopper" Zwart of bruin geen verschil maar in combi met een BookBook voor een MacBook Pro 16 is het wel een hele mooie combi Super producten!

Zoals altijd uitstekende service

Product wat ik wilde hebben was niet voorradig. Ik kon het wel reserveren. Elke week werd ik op de hoogte gehouden wanneer Lataza het product dacht te ontvangen. Helaas duurde het heel lang buiten hun schuld. Afgelopen week ontvangen met een klein presentje voor de lange wachttijd. Super attent. Zeer tevreden al een aantal jaar met deze firma.

Goede service en geweldige kwaliteit

Meest vriendelijke webshop en gelijk vertrouwd

Ik had een book book voor een iPhone pro max 12 besteld waarvan ik wist dat het wat langer ging duren, de medewerkers hebben mij via mail netjes op de hoogte gehouden. email : ligt bij de douane, ligt bij postnl, en is verstuurd ! heeft wel 4 weken geduurd, maar ben wel heel erg blij met kwaliteit. betalen achteraf als voorstel, geeft ook veel vertrouwen in deze webshop ! omdat het wat langer duurde heb ik een creditcard houder van leer cadeau gehad ! dank

Ik kan niet andere zeggen dan..... top!

Ik was al enige tijd op zoek naar een leuke sportieve tas voor mijn laptop en tablet. De tas was afgeprijsd en ik mocht nog een cadeau ook uitzoeken. Ondanks de kerstdrukte een snelle actie en de tas werd keurig verpakt geleverd. Niet alleen de tas bevalt erg goed, ook de riem zag er leuk en goed van kwaliteit uit. Een aanrader om bij deze winkel te kopen.

Geweldig product, snel in huis!

Voor mijn 13 inch Macbook een lederen 'Burkely' laptop sleeve gekocht bij Lataza. Top kwaliteit product. Ik krijg constant complimenten van mede ondernemers. Was bovendien super snel in huis. Een aanrader!

Klant centraal

Kwaliteit van het product is conform en communicatie over de order met de klant is adequaat, informatief en van de juiste toon. Service level hoog.

Goede en snelle service

Had een pre-order geplaatst, werd uitstekend op de hoogte gehouden van de voortgang. Na verkeerd bestellen, snel opgelost, volgende dag juiste artikel in huis.

15 Middenwei

Siegerswoude 9248 SJ