Filter

Goede en snelle service

Had een pre-order geplaatst, werd uitstekend op de hoogte gehouden van de voortgang. Na verkeerd bestellen, snel opgelost, volgende dag juiste artikel in huis.

Goede en snelle service

Fantastische klantenservice!

Het product was niet op voorraad waardoor ik de mogelijkheid kreeg om pas te betalen zodra ik het product ontvangen had. Buiten dat kreeg ik nog een pasjeshouder gratis omdat het iets langer duurde. Gratis kadootjes zijn natuurlijk altijd heel fijn!! ;)

Steeds meer BookBook

Al jaren gebruik ik voor mijn MacBooks, iPad en iPhones de BooBook-hoezen van Twelve South. En iedere keer als ik toe ben aan een nieuwe hoes, twijfel ik geen moment. 'Verslaafd' aan deze mooie producten. Een keer rechtstreeks in Amerika besteld maar dat gaf een hoop gedoe. Voortaan alleen nog maar bestellen bij Lataza. Superbedrijf!

Zoals gevraagd

Uitstekende service en kwaliteit

Duidelijk. Juiste informatie. Bereikbaar. Betrokken. Gewoon heel goed.

De bestelling die ik deed, was een pre-order. Toen bleek dat de levering langer op zich liet wachten dan in eerste instantie voorspeld, werd er regelmatig een bericht gestuurd over het proces. Erg prettig om te merken dat Lataza betrokken is en zich toont. Daarmee is voor mij de betrouwbaarheid meer dan bewezen.

BookBook voor iPhone Pro 12 besteld. Was niet voorradig zoals te lezen op de site. Even mailtje voor info verzonden en, ondanks de drukte van de eindejaarsperiode en de ellende van Covid-19, toch een paar uur later een antwoord van Lataza, met daarin alle uitleg wanneer de levering van de BookBook zou toekomen. Enkele dagen later een mailtje van Lataza met daarin de info dat de BookBook bij de douane waren voor uitlevering naar Lataza. Enkele dagen later track en trace mail dat de BookBook verzonden is naar mijn thuisadres. Zelfs in België binnen de 24 uur geleverd. Dit is het perfecte voorbeeld van een zeer klantvriendelijke , servicegericht, vakkundige webshop. Werkelijk een absolute aanrader. Ook al mocht je een artikel elders goedkoper vinden, dan vind ik dat de klantvriendelijkheid en service zeer zeker op de eerste plaats komen en bestel ik liever wat duurder. In ieder geval raad ik iedereen aan om bij deze webshop de aankopen te doen die je graag wil hebben. Je zal verstomd staan van de service. Ps: BookBook is al sinds de eerste versie één van mijn favorieten. Deze BookBook is weeral perfect. Van harte veel dank Lataza, dat jullie nog lang en gezond kunnen verder werken.

Geweldige service

Levering book-book liep vertraging op vanuit Amerika, ik werd netjes periodiek op de hoogte gesteld via de mail waar de hoesjes zich bevonden in het hele traject en wat de verwachting was. Heel attent, je weet dat ze je niet vergeten zijn. Bedankt!

Prima ervaring met Lataza

Heb een behoorlijke tijd moeten wachten op mijn bestelling, maar dat lag niet aan Lataza. Ze hebben mij steeds prima op de hoogte gehouden van de vertraging en ze gaven mij de mogelijkheid de bestelling te cancelen, maar heb er vertrouwen in gehad dat het goed zou komen. En dat is ook gebeurd. Top Lataza!

super

Leveringstermijn is top en kwaliteit van de hoes is geweldig!

Klant staat op Nr.1

Heeft even geduurd voordat ik m'n nieuwe iPhone 12 in een mooie Twelve South BookBook kon opbergen, maar dan heb je ook wat. De levering vanuit US was behoorlijk vertraagd, maar ik werd voortdurend per e-mail goed op de hoogte gehouden en had de keuze om alsnog te annuleren, als ik dat wilde. Kortom klantgerichtheid is dik op orde (bedankt Jannie!). Dikke pluim voor communicatie en service!

Goed en snel geleverd

Mooi product

Gelukkig optijd binnen voor de kerst

Mooi laptop tas besteld voor mijn vrouw. Mooi kwaliteit.

Snelle levering en prima service

Laptop tas voor mijn vrouw besteld. In eerste instantie wilden we retourneren, dus ticket aan laten maken. Bij nader inzien toch de tas behouden en ticket laten vervallen. Zeer snelle en correcte communicatie met medewerkster van Lataza. Top! Zo hoort het ...

ZEER TELEURSTELLEND

Een tas als cadeau voor een verjaardag willen bestellen bij Lataza, waar overal op de website pop-ups verschijnen met: "Vandaag voor 17:00 besteld, morgen in huis". Maar trap er niet in, want nadat de bestelling bijna rond was, werd er opeens een levertijd van 3-5 werkdagen vermeld. Omdat er vele positieve recensies geplaatst zijn op de website, hebben we toch de bestelling afgerond bij Lataza i.p.v. Brandfield. Daarnaast zouden we een portemonnee ontvangen als extraatje. Helaas meer dan een dag later via de mail te horen gekregen dat de tas pas over een maand leverbaar is. We kregen de volgende keuzes; wachten tot ver na de verjaardag en exact hetzelfde bedrag betalen of de bestelling annuleren. Inmiddels is de tas bij Brandfield ook niet meer verkrijgbaar. We hebben uiteraard de bestelling bij Lataza alsnog geannuleerd, aangezien we hoe dan ook zonder cadeau zitten. En daar hebben we natuurlijk geen 100 euro voor over. Erg onprofessioneel om zonder echte oplossing te komen na het teleurstellen van de klanten. Voor iedereen die een bestelling wil gaan plaatsen bij Lataza; wij adviseren u om dit alleen te doen wanneer u het pakket NIET voor een bepaalde datum hoeft te ontvangen, want u kunt totaal niet vertrouwen op de levertijd die beloofd wordt. En wanneer Lataza zich niet aan de beloofde levertijd houdt, verwacht vooral geen compensatie voor het ongemak.

Ondanks de kerst drukt toch mooi op tijd geleverd.

Uitstekende en snelle levering

Ondanks het verschijnsel corona correct en in korte tijd afgeleverd.

Toffe webshop met mooie producten!

Duidelijke website, mooie producten. Bestellen, betalen en snelle levering! Top

Zeer goede service en kwaliteit

Ik kocht in november een mooie schoudertas voor mijn vriend voor kerst. Al snel kreeg ik de boodschap dat die niet geleverd kon worden vanuit de leverancier: uitstel tot in januari. Plotseling werd de tas toch op 23 december geleverd. Heel goede service!

Mooie ruime tas. Netjes en beschermd verpakt

Mooie tas

Mooie laptop/aktetas, snel geleverd nog voor Kerstmis

Super fijn Ben er blij mee

Goed ingepakt. Top!

Uitstekend! Een ruime werktas elegant voor een vrouw.

Geweldige service

Super mooie tas! En geweldige service.

De beste!!!

Bedankt, super kwaliteit ! Snel geleverd ! Wij genieten van!

15 Middenwei

Siegerswoude 9248 SJ