Filter

Waaaauw, prachtige tas, snel geleverd, goed verpakt en dat in de decembermaand!

Mijn dochter was geslaagd voor haar opleiding en had binnen een week al een sollicitatiegesprek. Ze wilde goed voor de dag komen en wilde graag een mooie tas. En dat is gelukt! Ze heeft een prachtige tas! En deze is ook snel geleverd zodat deze meegenomen kon worden naar het sollicitatiegesprek. Ze was helemaal blij!

Een geweldig cadeau gevonden op de website van Lataza !

Een zeer passend cadeau, een prachtige tas 'rat pack'. De ontvanger was er ontzettend blij mee. Razend snel en correct geleverd. Hartelijk dank !

Mooi product snelle levering

Eindelijk , een bestelling die niet teleur stelt !

Meestal krijg je een geïdealiseerde versie te zien op internet van wat je wil bestellen en ben je vaak teleurgesteld wanneer het pakje aankomt maar dit is niet met Lataza gerekend ! What you see is what you get , kortom klasse ! Mooie kwaliteit tegen schappelijke prijs TOP !

veel keuze

kwalitieitsvolle portefeuille gekocht, echt leder. Precies het model dat ik zocht. Vlugge bezorging

Product is mooi en de levering ook perfect.

Snelle levering, mooi product!

Blij met de snelle service!

MIJN EERSTE ONLINE AANKOOP en recht in de roos :)

Toppie

Uitstekend!

Alles snel en goed geregeld; had de tas - ondanks de mega kerstdrukte - binnen 2 dagen in huis! Ik hoef dit jaar dus niet meer in de zenuwen te zitten of mijn cadeau nog wel op tijd binnen komt.

Service zoals je die overal zou willen!

Onlangs bestelde ik dit item op de website van Lataza. Echter was dit item niet langer voorradig. Hier ben ik echter meteen over gecontacteerd geweest en men verzekerde mij dat het product snel terug ging binnenkomen. Een week later kreeg ik het product opgestuurd. Mooi product precies zoals op de foto. Goede kwaliteit van zowel product als service!

Snel, betrouwbaar, persoonlijk en breed assortiment.

Doei

Daaaaaaaaaaassg

In één woord GEWELDIG!

Ontzettende mooie leren tas van Burkely gescoord, voor een hele nette prijs. Snel geleverd!

Prima webshop, snelle levering (los van PostNL)

Product was makkelijk te bestellen en bevestiging kwam netjes per e-mail. Het retour sturen ging echter minder soepel, vandaar een 7. Je moet een aparte e-mail sturen met toelichting en zou vervolgens een e-mail met een retourlabel moeten krijgen. Deze kreeg ik echt niet, waardoor ik daar weer een keer extra voor moest mailen. Het is allemaal netjes afgehandeld, maar liever heb ik gewoon direct een retourlabel in de doos, zodat je deze niet zelf hoeft te printen en je de bestelling direct kunt terugsturen indien nodig.

Snel, prettige website

Mooie diverse producten, veeeel keus. Als tassenliefhebster kan ik hier mijn lol op.

Top aflevering

Conform afspraak tas geleverd. Goed en netjes verpakt. Resultaat was nog mooier dan op foto. Ik ga er veel plezier aan beleven. Dank

Zoon zegt, daar hebben ze goede en mooie tassen, deze komt op mijn wenslijst

Dus ik hoef alleen maar de link te volgen, bestel en 2 dagen later is het cadeau er. Alleen maar inpakken en klaar!!

Snelle levering, grote keus

Prettige webwinkel, overzichtelijk en goede prijs.

Heldere communicatie. Netjes en verzorgd verpakt en keurig op tijd geleverd. Niets op aan te merken.

mooie passende kleur blauw, voelt geweldig goed aan

echt een mooi hoesje, dat in de praktijk ook prima voldoet, ook mooi dat verschillende knoppen netjes bedekt zijn en toch goed werken !

Zowel koop als afterservice zijn top

Ik koop al jaren bij Lataza. de kwaliteit van de producten is top; de prijs is passend. zelf 2 foute hoesjes besteld en erachter gekomen hoe goed ook de after service is. Echt een aanrader.

Correcte levering, veilig en vriendelijke service. Kortom,piekfijn in orde!

Perfect!!

Mijn aankoop, een schoudertas van het merk "Rat Pack" is in één woord prachtig! Daarnaast was ook de communicatie met verkoper heel prettig. Ik had nog recht op een korting of presentje en werd daar meteen via mail op gewezen. Al met al nog meer gekregen dan gewenst. Ik zou een ieder deze site aanraden, veel keus voor hem en haar. Bedankt voor de service Lataza!

Een snelle goede levering

Ik had een blauwe laptoprugzak besteld daar is zeer snel op gereageerd met de mededeling dat de blauwe uitverkocht was. Snel een zwarte besteld en deze was de volgende dag op mijn adres

15 Middenwei

Siegerswoude 9248 SJ