Filter

Goede prijs/kwaliteitverhouding en snelle levering

Elke twee jaar vervanging ik mijn iPhone voor een nieuwe, inmiddels mijn derde of vierde telefoonhoesje via Lataza besteld. Na eerdere keren een lederen bookbook te hebben besteld voor mijn nieuwe 12 Pro Max gekozen voor een "eenvoudig" maar chique lederen hoes in passende kleur blauw. Daar bookbook de telefoon nog groter gemaakt dit keer voor een meer " standaard" hoesje gekozen, dit om de telefoon ook makkelijk in de broekzak te kunnen meenemen. Zeer tevreden.

Top geregeld!

Prima service. Via de chat snel duidelijkheid om daarna snel te kunnen bestellen.

Prachtige tas voor fijne prijs

Ik zocht een nieuwe laptop/werkstad voor mijn vriend en kwam hem hier tegen. Snelle levering, netjes verpakt en hij ziet er nog mooier uit dan op de foto.

Betrouwbare website!

Veel keuze en overzichtelijke site . Ik ben heel tevreden; 1 maand moeten wachten ivm met levertermijn fabrikant. In de tussentijd goed op de hoogte gehouden dmv mails. Vragen via website /mail contact worden direct en juist beantwoord.

Hele mooie tas.

super mooie tas

Mooie tas, prima levering en redelijke prijs.

Zou er zo weer bestellen!

Tas besteld, snel geleverd. Tas viel tegen maar super contact met medewerkster en daarna andere tas besteld. Eerste tas makkelijk retour kunnen sturen, alles keurig bevestigd en geregeld. Top!

Met een tas van Lataza mag je de straat op!

Mooie cognac kleurige tas, voelt stevig aan. Practische indeling en secuur afgewerkt.

Service was super

De levering was supersnel en ik ben netjes op de hoogte gehouden via mail

Prijs kwaliteit super. Serivce en levering geweldig!!

Mooie artikelen van hele goede kwaliteit. Ben heel tevreden!

Super service!

Onlangs een laptoptas gekocht en ben meer dan tevreden. Goed persoonlijk advies, snelle verzending en een tas die echt goed in de smaakt valt. Super service!

Mooie producten, nette prijzen, goede website

Portemonnee precies wat ik er van had verwacht, goede omschrijvingen op website, nette prijzen

Zeer content

Uitermate tevreden.

Ik bestelde de tas 3 dagen voor de verjaardag van van onze dochter. De levering zou binnen 3-5 werkdagen zijn en de kans dat dit zou lukken was bijzonder klein. Haar verjaardag was op zondag. Ik maakte, in de vrije ruimte, gebruik van de mogelijkheid om te vragen of er misschien een kleine kans zou zijn om de tas op tijd te bezorgen. Echt fantastisch want het is gelukt. De leverancier heeft er blijk van gegeven om ook online menselijke service te leveren. Super !

Snelle levering Goed verpakt Prachtige tas

Betere klantenservice dan PostNL

De Klantenservice van Lataza heb ik ervaren als snel, meedenkend en klantvriendelijk. Ze waren in staat om mij de antwoorden te geven die PostNL niet kon geven omtrent de bezorging (en vertraging) van mijn pakketje. Super!

Kleur kwam niet overeen

Levering is goed, kleur tas niet. Jammer

De Website las als een boek :)

Goede overzichtelijke website, snelle levering!!

overweldigend!!!

Vanaf het eerste contact ben ik super vriendelijk en professioneel geholpen. Door de goede hulp heb ik een mooie Socha Leren Laptoptas gekocht. Het is natuurlijk altijd afwachten als men het product ontvangt of het ook daadwerkelijk aan de verwachtingen voldoet... Ik deed de verpakking open en het was meteen een SUPER WAUW gevoel. Dit was echt DE tas die bij mijn persoonlijkheid past. Als ik op zoek zou gaan naar, wat voor een tas dan ook, zou ik meteen weer via Lataza kopen!!!

Snelle, makkelijke bestelling via site en snelle levering zoals omschrijving

Goede kwaliteit en snel geleverd

Tas is precies zoals op de website! Snel geleverd en heb er iemand erg blij meegemaakt

Kwaliteit en kostprijs zijn goed in balans!

Na wat uitzoekwerk over een 17,3 inch laptoptas heb ik naar kwaliteit en kostprijs gekeken. Het resultaat is perfect. Een mooie tas en van informatie opvragen, bestellen en betalen achteraf (na levering) heb ik met de bijbehorende onderhoudsspray een geweldige tas waar ik als ZZP-er graag mee naar klanten ga!

Top winkel!

Duidelijke en overzichtelijke website. Tip voor sommigen tassen om ook nog even een foto van de binnenkant van de tas toe te voegen. Maar snelle levering en goede kwaliteit! Heel blij mee.

Ze doen wat ze beloven en dat is fijn.

Tas besteld en op tijd geleverd gekregen tegen een mooie prijs. Erg tevreden mee.

Fijne webshop

Makkelijk bestellen en andere dag in huis. Achteraf betalen is super handig. Je krijgt een email met een link naar iDEAL.

15 Middenwei

Siegerswoude 9248 SJ