Filter

Kwaliteit,design en service zijn top!

Je krijgt ook wat je verwacht.

Goed verpakt en snel geleverd. Mooie tas. Heel blij mee

Duidelijk en top

Product zoeken was heel overzichtelijk en makkelijk. Bestelling en levering helemaal top. En dat voor de scherpste prijs!

Goede kwaliteit en snelle levering! Super!

De site was overzichtelijk. Goede kwaliteit leer en een goede afhandeling. De tas was binnen 24 uur binnen. Super tevreden.

Goed geholpen

Ik had de bruine laptop sleeve dbramante 1928 besteld maar kreeg geen verzend bevestiging. Na een aantal dagen gekeken op de website en bleek dat het niet meer leverbaar was. Gelukkig kon ik savonds nog via de chat contact opnemen en daar werd ik goed geholpen! Ik kreeg de volgende dag de zwarte geleverd. Heel fijn! Erg mooi product!

Fijne bezorging

Alles was naar wens!

Mooie tas, wel op de hoeken iets beschadigd.

Mooi tas snelle levering.

Snelle vlotte levering!

De site van Lataza is helder en overzichtelijk. Het feit dat er 10% korting wordt geboden (enerzijds) en de gratis verzending (anderzijds) maakt het aankopen aantrekkelijk.

Snelle levering, goed verpakt

Snelle levering, goed verpakt, ziet er uit als op de website. Zeker aan te raden. Nu maar hopen dat de opleiding doorgaat.

Mooie tas en goede service!

De tas was luxe verpakt, echt een cadeautje en de service via de chat was snel en duidelijk.

Fijn contact

Artikel was niet op voorraad. Maar via snel contact met medewerker heb ik inzichtelijk gekregen wanneer de tas weer aanwezig zou zijn.

Prima aan geleverd!

Mooi product van een goede kwaliteit ! Product was goed verpakt en ik kreeg nog een leuk presentje

Mooie tas voor mooie prijs

Ik had deze tas al ergens in t rood gezien, maar wilde hem graag in het zwart. Na enig speurwerk kwam ik op jullie site uit en kreeg ik ook nog eens korting waardoor ik €35,- gespaard heb. Daarvoor wil ik jullie bedanken en jullie staan nu standaard op mijn startpagina op mijn telefoon ;-)

Fijne werktas

Alles overzichtelijk en veilig in deze ruime tas. Laptop, papieren, mobiel en pennen netjes opgeborgen. Snelle levering, tas goed beschermd ingepakt dus tevreden.

Fijn contact, perfecte (tassen)shop!

Bestelling was eenvoudig te doen, had nog een vraag over een actieproduct en kon via de chat verder geholpen worden. Toch nog het verkeerde product besteld; geen probleem bij Lataza. Oude retour, nieuwe bestelling gedaan. Allemaal keurig en netjes verwerkt. Kom hier zeker in de toekomst terug!

Overzichtelijke site en veel keuze

Overzichtelijke site met handige filters. 'S avonds laat besteld en 36 uur later in huis.

Heel tevreden

Vlotte behandeling en levering.

Goede afspraken en levering

Wat kun je nog meer willen

Echt een prachtige tas en een tevreden klant

Bestelling was zorgvuldig ingepakt.

Goed verzorgde bestelling. Heel tevreden met m’n aankoop.

Fantastich!

Heel blij met mijn tas , als terug beginnend student ( kleuterjuf) ( ben 43) op zoek naar een functionele, mooie , stevige , handige tas , die toch wat allure heeft. Mijn keuze was vlug gemaakt , goedkoper dan op andere sites en een broeksriem gratis ! Hoop hiervan nog jaren plezier te beleven !

Snelle levering, mooi artikel

Dr tas werd snel geleverd en ziet er mooi uit.

Snelle levering en mooie kwaliteit producten!

15 Middenwei

Siegerswoude 9248 SJ