Filter

Kwaliteit en professionaliteit

Om goed aan mijn nieuwe studie te kunnen beginnen een mooie leren laptoptas besteld. Echter bij ontvangst bleek de verkeerde laptoptas toegezonden te zijn. Contact gehad via de chatservice, wat een goede service! Ze is gelijk aan de slag gegaan en de volgende dag heb ik de goede tas ontvangen! Super service, dikke pluim!

Perfect!

Snelle levering. Fantastisch product. Uitstekend verpakt. Wat wil je nog meer?

Geweldig product

Klasse service met snelle levering, met een goede kwaliteit tas met uitstekende product / prijs verhouding.

Top, wel veel afval

Goede afhandeling van mijn bestelling, wel ontzettend veel verpakkingsmateriaal!

bestelling en retoure makkelijk

Bestelling en contact voor retourneren was snel en makkelijk. De beschrijving en product fotos moeten verbeterd werden. Een kleur, 10 verschillende kleuren op de fotos..

Zo wordt online shoppen ook een plezier!

Het was de eerste keer dat ik gebruik maakte van de service van Lataza. Ik ben er heel tevreden over. De dag na mijn bestelling ontving ik een track & trace code. De volgende dag mocht ik het pakket reeds ontvangen. De Laptoptas voldoet helemaal aan mijn verwachtingen, zeer mooi en kwalitatief!

Correcte en betrouwbare leverancier.

mooi product, goed verpakt en snel geleverd.

Blij met m’n nieuwe schooltas

Super snelle levering!

Vrijdag besteld, zaterdagmiddag geleverd! Top!

Snelle en keurige service

Product snel en netjes geleverd.

Zeer snelle en zorgvuldige levering

Tja....en dan krijg je zo'n prachtig product die uitsluitend bij Lataza in de sales stond: Burkeley laptop rugtas!

Mooie kwaliteit en goede prijsverhouding

Bij het plaatsen van mijn bestelling had ik een foutief adres doorgegeven en kon het niet meer zelf wijzigen. De telefonische hulp van een van jullie medewerkers was vlot, vriendelijk, probleemoplossend en hartelijk. (Zondagnamiddag) een dikke proficiat. Was een zeer aangename ervaring. Ben niet vaak zo vlot geholpen. Een dikke proficiat voor jullie en zeker voor die lieve dame.

Vlotte levering

Vandaag bestellen, morgen in huis, gaat niet op. Was voor mij geen probleem dat dagje langer duurde. Prima verzending en goed verpakt.

Scherpe prijs en super snelle verzending!

Goede levering en prachtige tas!

Levering prima in overleg.

Prachtig assortiment en nette levering

Ik ben enige tijd op zoek geweest naar een stijlvolle dames laptoptas. In de winkels bleek de keus beperkt en ook online kon ik niet echt iets van mijn gading vinden, omdat veel laptoptassen een stoere en hoekige uitstraling hebben die meer bij mannen past. Tijdens een bezoekje aan Duitsland liep ik tegen het merk Socha op en ben toen online verder gaan zoeken en zo belandde ik bij Lataza. Inmiddels een prachtige laptoptas rijker en veel complimentjes over gehad. De levertijd was wel wat lang, 3 weken. Dat werd wel netjes vooraf gecommuniceerd, maar het had denk ik goed geweest om tussentijds nog even wat te laten horen. Uiteindelijk kwam de tas in een geweldig solide verpakking. Ben zeer tevreden!

Business-Trolley

Ich habe mir einen Business-Trolley bei Lataza bestellt. Die Bestellung wurde schnell geliefert und ich bin sehr zufrieden. Ich würde dort jederzeit wieder bestellen. Danke.

fantastische service

Ik heb een tas besteld voor school. Snelle levering. prijs kwaliteit is top. Ik kreeg er ook nog eens een gratis artikel bij. Ik zal zeker nog eens lataza bestellen mocht ik een tas nodig hebben.

De gekocht tas is van zeer goede kwaliteit, voorzien van veel handige "vakjes" en een bescherming voor de laptop. De tas is gewoon mooi om te zien en straalt kwaliteit uit. Ik ben een liefhebber van lederen producten en hier dus heel blij mee. Zending was keurig verpakt en snel verzonden. Het bestellen ging niet helemaal goed, ik wilde de lederwax mee bestellen maar deed dit verkeerd. Deze is toen als service meegeleverd ;-) De tas is echt super kwaliteit, stevige ritsen en mooi afgewerkt aan de binnenkant.

Heel prettig en persoonlijk contact, goede service en fantastische tas!

Heb het contact als heel prettig ervaren, eerlijk en persoonlijk. Hierdoor heb ik nu een tas in huis die helemaal naar mijn zin is.

Super mooi

In de avond een bestelling geplaatst en de dag erop werd het keurig netjes ingepakt bezorgd. Er was echt aandacht aan besteed! Top service en kwaliteit.

Ik had een goede laptoptas nodig maar kon niet goed goed kiezen. Na gebeld te hebben en de verschillen in leer te hebben gehoord, was mijn keuze zo gemaakt. Prima service, veel kennis, ik kom zeker terug.

Attente customer service

Toen de levering er even niet goed uit leek te zien gaan heeft de klantenservice dit pro actief opgepakt en er voor gezorgd dat we op tijd het cadeau in huis kregen. Hebben het gedurende het proces ook nog goed opgevolgd en waren uitstekend bereikbaar.

De beloofde tas kwam wat later

De tas voor mijn vriendin kwam wat later dan ik had verwacht helaas. Het was voor de verjaardag van mijn vriendin dus helaas kwam haar cadeau wat 3 dagen later. De nazorg om te vragen of de tas naar wens is vind ik wel de juiste service.

hele mooie portemonee, goede en snelle levering.

15 Middenwei

Siegerswoude 9248 SJ